/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Afføringspiller?
Fra : MyMyMimosa
Vist : 1557 gange
50 point
Dato : 15-08-09 15:55

Kan man købe afføringspiller online?
Hvor?

Er det muligt at købe andre steder end på apoteket?
Hvor?

Og hvilke kan anbefales?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 15-08-09 15:57

Køb noget olie i en helsekost

det er både sundere, og du kan få noget med gode olier i så det hjælper på hele mekanismen

også din træge mave. Du får IKKE løs mave af det....det glider bare nemmere

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 15-08-09 16:00

hm.. vil gerne have afføringspiller...

helst et link til et sted hvor man kan købe dem online.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-09 16:01

Du kan også købe noget der hedder HUSK som dog først virker efter et par dage.
Det kan indtages jænligt indtil du har alm. gennemgang igen.
HUSK sælges mange steder.

Kommentar
Fra : Schnitzel

Dato : 15-08-09 16:08

Skulle også til at skrive HUSK :)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-09 16:14

Er det akut - så kan du købe noget med en injektionssprøjte på apoteket..............ikke til børn.

Ja Schnitzel - den HUSK er ikke så tosset.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-09 17:00

Siden de piller skal købes på nettet, så tror jeg ikke det er akut.

Men der er vel en grund til at MyMyMimosa vil købe dem online i stedet for at gå på apoteket, matas eller en helsekostforretning.

Jeg tror nu mere på, at de skal bruges som "slankepiller"

Ja det er muligt at købe afføringsmidler på nettet.

Jeg kan ikke anbefale nogen, da jeg har ikke kendskab til det, men jeg tror at de alle virker ens, du kommer til at sk... og lugte af stinkende prutter.

Det har også været på tale, at afføringsmidler skal gøres receptpligtige for at undgå misbrug.

Men søg på nettet og du vil finde.

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 15-08-09 17:03

Folk kan vel være ligeglad med hvordan og hvorfor jeg skal bruge dem.

Har selv fundet ud af det.

apotek.dk

drugstore.com

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-08-09 17:48

Du kan FÅ dem helt gratis:
Gå en tur.
Næsten allevegne er der træer fulde af røde og gule mirabeller. DE sætter skub i mavsen!

Og man får en totaloplevelse med i købet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-08-09 18:06

Mig bekendt må medicin ikke handles på nettet.
Det bærmeste er at du kan sende en mail til et apotek og bede dem bringe varen ud.

Men du kan få mange "fødemidler" som virker kaftigt afførende.
Amerikansk olie (riscinus)
paraffinolie -kun den der er beregnet til indvortes brug.

Hørfrø

Forskellige frøskaller.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-09 19:49

Visse milde af typen fås som håndkøb, og med personlig vejledning af personalet.
Men brug dem ikke i længere tid da maven kan blive afhængig så der bliver rigtige problemer.

Gå altid til læge hvis Du har problemer med helbredet, aldrig på nettet.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 15-08-09 20:05
Kommentar
Fra : snerose

Dato : 16-08-09 07:44

Det er en rigtig dårlig idé at fylde sig med afføringsmidler hvis det er for at tabe sig. Tasrmen ender med at blive sløv, så den ikke selv arbejder med at komme af med afføringen og det ender med, at du bliver afhængig af at bruge midlerne.

Gør som de øvrige har skrevet. Brug naturlige produkter såsom hørfrø og gå nogle ture, så peristaltikken er normal.

Hvis du bruger afføringsmidler for at tabe dig, er der noget galt!

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 16-08-09 10:53

Der er så meget galt.. I kan jo være lige glade.

Men ellers tak for svar folkens.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-08-09 11:51

Vi er ikke ligeglade, derfor giver vi heller ikke dårlige råd når det gælder helbred.

Giver en læge Dig forkert medicin har Du en sag, men det har Du ikke i et offentligt forum uden faglige eksperter, heller ikke hvis Du selv finder noget megadyrt opreklameret tørret ukrudt må nettet som er virkningsløst eller farligt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-08-09 13:39

Mirabeller ER altså gode.......

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 19-08-09 11:10

TheaGo er en te fra Matas. Det virker godt! bare en kop te før sengetid. og en pakke løs te (i stedet for breve), som holder i meget lang tid, koster ca. 40 kr.
Ellers er der dulcolax fra matas eller apoteket, som er piller... Eller de lidt mere helseagtige: TarmIForm fra helsekosten. De virker bedre...

Kommentar
Fra : MyMyMimosa

Dato : 19-08-09 12:19

TheaGo kender jeg godt :D

tak.