/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
opsætning af wii tin internet
Fra : olhund
Vist : 782 gange
96 point
Dato : 12-08-09 10:50

hej
Er der en der kan hjælp mig at få min wii til at gå net jeg har TDC Bredbånd og jeg kan godt få min wii til at finde min rotur men så er det også det og den bliv ved med at be om en key

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 12:28

den key den beder om det den kode som i bruger til at beskytte jeres netværk med. den må en af jer i husstanden have???

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 12-08-09 13:10

att steffen15
min svigerfar har sat vors net op og han vi ingen kode har

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 13:30

okay det forstår jeg ikke ?? du er ikke kommet til at tage en andens net så???

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 12-08-09 16:33

att steffen15

Jeg tro da ikke jeg brug andet net for jeg bo ud på landt og jeg for da en regning vær gang

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 12-08-09 17:10

Hvis I ikke har et WEP, WPA eller WPA2 sikret netværk har din svigerfar sat det op så du kører med MAC filtrering (hvis i overhovedet har sikkerhed på netværket)...

Du skal finde konsollens MAC addresse (hvordan du gør det med en Wii ved jeg ikke helt, men kik i netværksopsætningen) - derefter skal du tillade denne MAC at gå igennem routerens firewall. Dette sættes op i din routers opsætning.

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 12-08-09 19:08

att lassethorsted

jeg har funde wii mac adr jeg er lige ved at test om det jeg har sat den rigtid op har det maget at sig om man har en key eller ej på sit net