/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Dørmåtte SETI
Fra : lham
Vist : 2059 gange
50 point
Dato : 07-08-09 18:33

Kan man købe denne SETI dørmåtte (door mat) hvor og pris

http://www.latimes.com/news/science/la-sci-seti1-2008jun01-pg,0,970433.photogallery?index=2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-09 18:38

Næh - men du kan sikkert få den lavet hvis du vil betale....

Du vil garanteret blive den eneste i DK med en sådan.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 20:10

Den "måtte" jo komme til DK på et tidspunkt.

Regn ikke med at den får en skrabet pris.

Nå, nu skal jeg ikke træde mere i det

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 09-08-09 10:34

Der er mange steder, hvor I kan finde Dørmåtter med netop jeres helt eget design på nettet.
Så det er vel bare at kontakte et par stykker og så forhøre sig.

Det bliver ikke billigt - sku jeg hilse og sige - men hva den holder vel også en tid!!!!

De der måtteservice firmaer, der kommer ud til virksomheder - ku du jo også spørge.

Jeg ved de kører rundt i hele landet og kender flere, der har deres helt eget design.

Så go for it.

Birdie56

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-08-09 11:34

Birdie 56
" kender flere der har deres helt eget design "
kunne du ikke ved lejlighed spørge hvor de fik måtten lavet ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-08-09 12:47

http://www.skrivercollection.dk/?id=102

Men Du skal nok gennemrode hjemmet for glemte mønter

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-08-09 18:30

Luffe A
nu må jeg se -har mailet dem i lørdags-men anser det for urealistisk ved 1-5 stk for min sparebøsse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-08-09 20:35

Tjaeh, fremstillingen er forsåvidt hurtig nok, de lægger blot billedet ind i en computer der står i kontakt med vævemaskinen, de skal "kun" skifte nogle trådruller, og det er manualt arbejde.

Noget vi helt har glemt her er rettighederne til at bruge billedet, jeg ved ikke med Seti, men hvis Du får lavet nogle dørmåtter med Anders And får Du den halve Disney-koncern på nakken.

Accepteret svar
Fra : Birdie56

Modtaget 25 point
Dato : 09-08-09 21:23

Selvfølgelig kan jeg da finde ud af "lidt" - Jeg har en kunde, der har sin egen dørmåtte med eget "homemade" logo.

Den er lavet igennem firmaet Berendsen (lokalafdeling i bl.a Aalborg)

Det er fordi, at min kunde jo har et par stykker, således at der altid ligger een - når den anden er til vask/rensning...

Men prøv da at kikke ind på:
http://www.berendsen.dk/logo-mat

Mht. Berendsen - så er der her tale om måtteservice og det koster da temmelig meget hvert år.

Men der skulle da også være andre firmaer, der KUN laver trykket/logoet efter kundens eget design uden vaske/rense aftale - så det er bare at prøve at kontakte nogen af de firmaer.

Men det er mere end 20 år siden den her blev lavet (he he - den er flot endnu) og jeg fik at vide at Berendsen stadig laver/eller får dem lavet.

Det er mit bedste bud lige nu pt.
Birdie56

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 31-08-09 17:29

Tak for svaret Birdie56.
Desværre er Berendsen et leje koncept-og for dyrt for mig. Flere andre meldte tilbage at det ville blive dyrt i et stk tal på ca 5 og de ikke gik i gang før jeg havde tilladelse fra SETIs "dørvogtor".
Narvsværte til læder er noget der farver igennem , måske jeg skulle afprøve kunstnergenet på en alm kokusmåtte!

Kommentar
Fra : Birdie56

Dato : 01-09-09 06:18

lham.
Takker for points.

Jamen du må jo ha fat i en masse venner og så gå sammen om en fælles logo måtte - men det var vel ikke lige det der var planen. Jo flere jo billigere.

Så brug den kommende vinter til at være kreativ - er mit bedste bud.
Din idé er da slet ikke dårlig - så prøv det da.
Takker
Birdie 56