/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hawaiian Tropic Solcreme
Fra : gwh
Vist : 4154 gange
100 point
Dato : 05-08-09 02:58

Hej er der nogen der ved ,hvor jeg kan købe Solpleje serien Hawaiian Tropic. Solcreme facktor 6 og 15 og aftersun lotion , det skal være en forhandler her i Danmark.
Mvh. gwhgwh.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-09 04:18
Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-08-09 08:27

Faktor 6 er simpelthen for tyndt. Du skal for at få den officielle faktor bruge ligeså meget som ved afprøvningen,hvor faktoren måles. Det er ca. en flaske pr gang. Selvfølgelig afhængig af flaskestørrelsen.

Når man bruger noget med en med højere faktor kan man nøjes med det folk sædvanligvis finder passende. Så er den effektive faktor måske kun en 3-4 stykker. Men det rækker.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 05-08-09 08:29

Reklameindslag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-09 08:48

Iflg en undersøgelse skulle den solcrem være go' nok

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1714172.ece

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 05-08-09 13:02

Hej Otnob
Citat
Reklameindslag
Det var overhoved ikke meningen at reklamerer for noget som helst, men et desperat håb /råb om hjælp inden jeg tager på ferie på Søndag og det er sådan at man sagtens kan bestille det til hjemrejsen , men hvad hjælper det det er på udrejsen jeg skal bruge det .

Tak til LuffeA Jeg har prøvet at skrive til dem, om de kan nå at sende det til mig, førløbig ingen svar fået

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 05-08-09 13:08

ØV, fik lige trykket på send knappen inden jeg var færdig med at skrive
Tak til Nordtsted1 Det var et rigtigt godt link, med rigtig god beskrivelse af sol lotion og det opfatter JEG om information og ikke som reklame.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 05-08-09 13:55

Hej gwh!
OK, så havde du lynhurtigt fået mange oplysninger om Hawaiian Tropic. Solcreme ved at gå ind på Google, men håber at du får en rigtig god ferie uden at blive forbrændt.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 05-08-09 16:02

Hej Tak skal du ha`Otnop du var ikke så slem alligevel Ja , men jeg var lidt i tidsnød og panisk og herinde ved jeg, at her er mange søde mennesker parat til lynhurtig hjælp og svar, så det var bare meget lettere for mig

Varene er bestilt, så nu krydser jeg både fingre og tær på ,at det når at komme frem, jeg lukker svaret sene når jeg lige har meldt tilbage om det lykkedes
mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 07-08-09 20:41

JUUUBIII jeg er bare så Jeg har modtaget mine sol produkter i dag, og de kom endda helt fra Sverige, så ferien i en kan bare komme an.
tusind
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-09 20:42

Rigtig god ferie... til os to, men hver for sig

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 07-08-09 20:50

Tak for svaret LuffeA.
Jeg er bare så glad for din hjælp
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-08-09 20:52

Husk en højere faktor på steder hvor huden er tynd, f.eks anklerne.