/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Live messenger
Fra : henli
Vist : 443 gange
95 point
Dato : 03-08-09 16:55

Hej
Jeg kan ikke installere "Windows Live Messenger" hver gang jeg prøver står der at jeg har messenger installeret, men jeg har fjernet alt hvad der har med live messenger at gøre, jeg har brugt flere rense programmer og fjernet alt i reg. men lige meget hjælper det.
Er der nogle der har en god ide ?
henli

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-09 17:15

gå ind i - kontrolpanel- tilføj/fjern programmer - og ude til venstre - tilføj/fjern windows konponenter ---

Har du prøvet det?

Kommentar
Fra : henli

Dato : 03-08-09 19:12

Hej
Ja det har jeg prøvet, jeg bliver nok nødt til at formatere
jeg kører med den gamle "Windows Messenger 5,1 den kunne jeg godt sætte ind
henli

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-09 23:00

gå i start - kør - kopier dette ind - klik ok - genstart din computer

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : henli

Dato : 03-08-09 23:57

Hej
Det virker ikke,der står stadigvæk at jeg har Live Messenger installeret
Der står "du har allerede dette program" og der er et flueben ud for messenger
henli