/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
og vi har programmørerne LOOL
Fra : Krummen
Vist : 706 gange
10 point
Dato : 02-08-09 05:01

Den sidste tids galeanstalt på Kandu, de mange dobbeltprofiler og dybt åndsvage totalidioters huseren på Kandu, får mig til at tænke på dette
Citat
Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

Bemærk specielt sætningen og vi har programmørerne der kan gøre det. Ja undskyld mig....så må jeg lige tage mig en griner

Kommentar
Fra : pestilens

Dato : 02-08-09 05:54

OK !

Kommentar
Fra : pestilens

Dato : 02-08-09 06:09

Og hvad hedder så de programører ?

Kommentar
Fra : lille-mig

Dato : 02-08-09 06:23

Gøg & Goggo

Kommentar
Fra : pestilens

Dato : 02-08-09 06:39

Fy & Bi

Kommentar
Fra : lille-mig

Dato : 02-08-09 07:27

Krummen & vic2000

Kommentar
Fra : lille-mig

Dato : 02-08-09 07:28

lille-mig & pestilens

Kommentar
Fra : lille-mig

Dato : 02-08-09 07:29

Nej for H ...

Svar dog Krummen !

Hvem er de programører ???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 07:30

Det er det jeg siger LOOOOL Hvad kan de programmører??

http://www.kandu.dk/LastX.aspx

Citat
#   Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
2    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
3    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
4    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
5    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
6    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
7    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
8    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
9    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
10    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
11    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
12    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
13    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
14    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
15    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
16    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
17    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
18    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
19    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
20    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
21    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)   Stipendier
22    02-08-09   10      *Stipendier* til *Oprykker* ! (0)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 07:51

programmørerne kan ikke gøre andet end at blackliste og slette spørgsmålene og det er gjort nu

Kommentar
Fra : pinge

Dato : 02-08-09 08:56

Der er da også en god ting at kunne!

Og jeg kan oplyse, at det var præcist det brugeren var ude på at få gjort - for at slippe af med den Oprydder !

Tak til programmørerne !

Men jeg er da sikker på, at I kan mere end det...

pinge

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 09:05

pinge...hehehe Endnu en af disse "newbies" som ikke tør stå ved sit/sine gl. nick...Ud af kiosken med dig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 10:19

Citat
programmørerne kan ikke gøre andet end at blackliste og slette spørgsmålene og det er gjort nu
Hvorfor skulle de dog ikke kunne det. Det er da et spørgsmål om kunnen og viden. Er de dygtige nok, hvad teamet jo så gerne vil give indtryk af, kunne de sagtens løse problemerne på Kandu. Men når sitet er lavet af en flok amatørprogrammører som en hyggehobby, så er det klart at der mange IT-tekniske ting de ikke formår.

Men i stedet for at indrømme dette, så fører de sig frem som om det var et program til NASA de havde konstrueret, hvor de hellere skulle søge pro /sagkyndig bistand ude i byen. Selv Kandu-brugere, med større viden end teamets, har venligt tilbudt dette team hjælp, men neeeeejjjjj tak...... det er de for arrogante til at tage imod

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 11:24

De mange profiler der pt generer brugerne dagligt pt på kandu, kan så vidt jeg ved, kun komme til livs ved enten at ændre måden på tilmelding eller at vi bliver registreret på IP og så holde dem udenfor der skjuler sig bag en proxy. Så vil det være muligt at få fat i nakken på spammerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 11:37

Hvordan ville det fungere, hvis vi var registrede med IP adressen ? Min IP er sjælden den samme to uger i træk, ville jeg så ikke kunne bruge Kandu.dk ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-09 11:49

I nogle andre fora hvor de tjekker ip er dobbeltbrugere næsten elimineret.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-09 11:53

Så kære Kandu.dk i har programmørene til, så se få fingeren ud og kom i gang (men ikke spærre for mig PLEASE)

Kommentar
Fra : selvmål

Dato : 02-08-09 12:37

Til Krummen - Ja pinge var (det er slettet nu af Kandu) et nick - og selmål er også et nyt nick, som endnu ikke er slettet.

Hvordan vil du have jeg skal stå ved/bruge gamle nick - når alle er slettet?

Og hvorfor sender du dog mig ud af kiosken?

Så jeg bare kommer igen med et nyt nick for at spørge dig om det?

Ja, jeg kan ikke deltage i en teknisk diskussion!

Men det du spørger om får du jo heller ikke svar på alligevel af alle Teknikerne ...

Eller gør du?

Måske - Senere på dagen - om 30 år ...

Hvor ved bent juul fra om nogen gemmer sig bag en proxy ?

Gør jeg f.eks?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 14:12

Citat
I nogle andre fora hvor de tjekker ip er dobbeltbrugere næsten elimineret.
Det er ikke så meget om der er dobbeltprofiler, men hvordan man undgår spammere.

Jeg tror kandu har fokus på spammeren vi har haft herinde i lang tid, idet de har været meget aktive den seneste tid.

På eksperten var den ikke gået med at oprette alle de profiler for at spamme, men hvordan de holder styr på profilerne, kunne man jo forhøre sig om.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-08-09 14:36

Krummen; Du tilbyder dem som du kalder amatører, og give prof, hjælp,
Krummen, Hvad er det, de kan være bange for, at få hjælp til, ??
Krummen: Vil de ikke have din hjælp, ?? ((det er sq en mærkelig taktik,
og drive en bix på, at man ikke vil modtage en prof, hjælp.
krummen, bentjuul - kommer med mange forskellige trusler, over for
en hel del brugere her på kandu, som han og kun han mener,
ved alt om, men jeg har første gang tilgode, og
se ham, komme med noget tilsvarende trusler, over for
dig Krummen,
Krummen; Er det et tydeligt tegn, også for dig, at man
sletter, en profil. at der så ryger yderlige en med i
svinget, nu tænker jeg på ""iha"" profil, er det virkelig
amatører, hele bundtet, eller tror du, ? der er
flere, om at over gå hinanden med at komme
til at trykke på afbryderen,
Krummen; ved du, ?? hvor mange amatør programmører, der skal til,
for at ændre et komma. i kandu.s database

Krummen, Vil du ikke fortælle mig,! hvad er det bentjuul mener, ??
når han nævner, at han ved hvad der er bag en proxi,

mvh kjeld

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 14:54

Citat
Krummen, Vil du ikke fortælle mig,! hvad er det bentjuul mener, ??
når han nævner, at han ved hvad der er bag en proxi,
Du er ganske enkelt for dum til at fatte det bette vic så forklaring er unødvendig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 14:55

Til Totalidioten.

Jeg har ikke på noget tidspunkt tilbudt min hjælp til Kandu...alene ud fra den forudsætning, at jeg ikke aner en hulens fis om at programmere. Så det er som sædvanligt dit berømte(berygtede) malerhjernespind (ufatteligt at det kan lade sig gøre uden hjerne lool) der spiller ind når du påstår at jeg har tilbudt min hjælp.

Men jeg kender brugere, som har den nødvendige ekspertise der skal til at komme uvæsenet til livs - Og jeg ved, at disse brugere har tilbudt deres hjælp...GRATIS. Det ligger ganske vist flere år tilbage.... på et tidspunkt, hvor Kandu endnu var dejlig fri for dit stupide trivielle ekkolaliske ævl. Men der er jo grænser for hvor mange gange og hvor længe man gider tilbyde sin assistance, når man ikke engang får en tilbagemelding fra Teamet. Fik du den, skvaldernosse?

Resten af dit indlæg gider jeg ikke kommentere, da jeg ikke forstår en brik af de bogstaver du random har klasket på med en møggreb og jeg ikke gider bruge min søndag på at dechifrere dit kaudervælske bavl, for sluttelig alligevel at erfare, at der forudsigeligt ikke står en dyt alligevel, som har nogen betydning.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 14:58

Citat
Du er ganske enkelt for dum til at fatte det bette vic
JA LOOL og foreslå ham et videregående studium for at rette op på katastrofen dur jo af økonomiske årsager heller ikke...Han kan ikke stave til SU og vil derfor ikke modtage Statens Uddannelsesstøtte

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-08-09 15:13

Citat
Han kan ikke stave til SU og vil derfor ikke modtage Statens Uddannelsesstøtte

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 02-08-09 17:03

Bent Juul kan ikke stave til proxi og naturligvis heller ikke forklare noget om det.

Krummen kan ikke stave til Blackliste, og kan så heller ikke finde ud af at lade være med det.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 02-08-09 17:19

Hvad fanden krummen, skal du også have hjælp, til at finde begge,

håndtager på rolatoren, har du fået støtte benet på
støtte hjulet, pogrammeret til at det snart er spise tid,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 18:27

ja-ak.

Inden du brækker mere af dit ækle vomitus ud i tråden, så vis mig lige hvor jeg har skrevet "blackliste". Ordet figurerer 4 gange i tråden og er ikke skrevet af mig nogen af gangene, og er for øvrigt stavet korrekt alle 4 gange. Så hvordan dit viclignende bøvede hoved kan formulere, at jeg ikke kan stave til et ord jeg ikke har skrevet, den forstår jeg ikke lige.

Det er den slags einsteinske spørgsmål, som du skal stille til den mest snotstupide totalidiot som nogen sinde har været på Kandu. Han er nemlig fløjtende ligeglad med hvad der er skrevet eller spurgt om, for han forstår det ikke, så han brækker bare noget ligegyldig vås op hver gang.......
f.eks dette
Citat
Hvad fanden krummen, skal du også have hjælp, til at finde begge,

håndtager på rolatoren, har du fået støtte benet på
støtte hjulet, pogrammeret til at det snart er spise tid

håndtager loool rolatoren loool støtte hjulet loool pogrammeret loool spise tid loool Fejlprocent på 30

Jeg burde blackliste (det var 1. og 5. gang i denne tråd) totalidioten, men jeg synes det er skægt at se skvaldernossen kvaje sig igen og igen og igen og igen

Prøv lige at forklare, hvad du mener med dette nonsens, og hvordan din syge hjerne fik indtrykket af, at jeg har tilbudt teamet hjælp!!!!!!!

Citat
Krummen; Du tilbyder dem som du kalder amatører, og give prof, hjælp,
Krummen, Hvad er det, de kan være bange for, at få hjælp til, ??
Krummen: Vil de ikke have din hjælp, ?? ((det er sq en mærkelig taktik,
og drive en bix på, at man ikke vil modtage en prof, hjælp.

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 02-08-09 19:51

Citat
ja-ak.

Inden du brækker mere af dit ækle vomitus ud i tråden, så vis mig lige hvor jeg har skrevet "blackliste". Ordet figurerer 4 gange i tråden og er ikke skrevet af mig nogen af gangene, og er for øvrigt stavet korrekt alle 4 gange

Lille Krumme man - du forstår slet ikke ironi.

Jeg har aldrig påstået du ikke kunne stave til blackliste - Men du siger jo selv hvorfor jeg ikke kan bruge tidligere nicks (som er slettet)

Hvordan skulle jeg dog kunne det?

Det gør du hvorefter du blacklister -

Derfor skrev jeg ironisk at du ikke kunne stave til det ord - og derfor heller ikke forstå hvad jeg mente.

Jeg ved da godt at bentjuul godt kan stave til proxi - men han vil ikke fortælle noget om hvor han ved fra hvem der gemmer sig bag en proxi - derfor skrev jeg det.

Ironi

er det ækle vomitus ?

Gå da hjem og vug

Hvorfor skælder du ud på mig?

Skulle du ikke hellere få svar fra kandu teknikerne?

Om de kan andet end at blackliste og slette profiler

Hold dig dog til essensen af dit eget spørgsmål + glem jeg har været her.

Men jeg ved jo uden mærket godt du har det bedst hvis alle andre end dig er nogle idioter.

Det må da være rart for dig at du er så klog, og at du kan stave så fint.

Fortryder jeg blandede mig - Du får sikkert et godt svar lige om lidt

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 02-08-09 20:10

Citat
JA LOOL og foreslå ham et videregående studium for at rette op på katastrofen dur jo af økonomiske årsager heller ikke...Han kan ikke stave til SU og vil derfor ikke modtage Statens Uddannelsesstøtte

Dine egne udsagn om stave fejl ... Det kunne du ikke tåle ... Er du sart?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-08-09 21:39

Tåle....Hvad fanden mener du??? Når jeg ikke har stavet til ordet blacklist i tråden (på det tidspunkt) og det i øvrigt ar stavet rigtigt de andre steder i tråden, er det sgu da noget forblommet vic2000tågesnak at flæbe ud med. Idiot

Og hvorfor i hede hule ermelunden skulle jeg skrive til teamet. De har over for brugerne i årevis - i 1000-vis af gange brilleret med ikke at besvare tilsendte mails. Derfor kalder jeg dem for arrogante og højrøvede - De vil skide deres brugere et stykke indtil det passer teamet at besvare mails eller gøre noget ved tilstanden på deres site. Så hvis de er interesseret i hvad jeg skriver, hvilket jeg næppe kan forestille mig, kan de lukke gluggerne op og følge med i tråden. Den er skrevet i kategori "KANDU", som de jo påstår de følger med i

Og så må du virkelig dybt undskylde at jeg tillader mig den flabethed at kunne stave. Jeg ved at det er uhørt i dagens Danmark, men ærlig talt... det vil jeg skrupskide på. Vi er altså nogle stykker i Kongeriget, som tilfældigvis mestrer denne kunst, og jeg agter ikke bevidst at lave stavefejl for at glæde dig eller komme på niveau med totalidioter som vic2000 og artsfæller. Det er ikke alle ordblinde der er dumme, men alle dumme er ordblinde.

Generelt kommenterer jeg ikke folks stave / slåfejl, men under visse omstændigheder gør jeg. vic2000 er en af disse omstændigheder. For det første er han et umanerligt og usympatisk dumt svin som blander sig i alle tråde uden på nogen måde at skele til om det er noget han ved en dyt om. For det andet er hans stavefejl og grammatik så utallige og af så graverende karakter, at jeg ofte ikke engang fatter, hvad totalidioten mener.

Når man foruden at være et dumt svin, som bevidst forsøger at ødelægge sitet for andre med sit nonsensspam også er behæftet med dette stavehandicap, kan det ikke undgås, at der vil/burde være nogle begrænsninger i hans daglige udfoldelse i de skrevne medier. Dette skider idioten bare på og tromler derud af som en kampvogn uden fører. Hvis tølperen viste en anelse ydmyghed og evt. nøjedes med at deltage, når der er en tråd, hvor han har noget faktuel viden, kunne jeg for mit vedkommende nemmere overse totalidiotens handicaps (bemærk flertals s'et)

Men hvad i helvede rager det forresten dig ja-ak??

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 10 point
Dato : 03-08-09 03:37

Citat
De mange profiler der pt generer brugerne dagligt pt på kandu, kan så vidt jeg ved, kun komme til livs ved enten at ændre måden på tilmelding eller at vi bliver registreret på IP og så holde dem udenfor der skjuler sig bag en proxy. Så vil det være muligt at få fat i nakken på spammerne.

På jubii debatten spærrer man for de brugere man opdager der gemmer sig bag en proxy. Derudover gør man brug af en feature de kalder Global Ignore overfor idioter som vic2000.

Global Ignore betyder ikke at man bliver bannet i traditionel forstand, hvor man ikke længere kan logge ind med sin IP. Personer der bliver sendt på GI kan tværtimod sagtens logge ind og endda se debatten som normalt. Pointen med Global ignore er, at ingen andre end dem selv kan se deres tåbelige indspark, og det skaber uden tvivl stor forundring hos synderen, som laller derud af og spammer alle vegne uden dog at få et eneste respons på deres lal.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-08-09 05:43

Lal Lal... tra la la lal - smart ¶¶¶ ¤ Så skrup dog i din seng LOOOL

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 03-08-09 12:46

Citat
Men hvad i helvede rager det forresten dig ja-ak??

I himlens navn

Da disse teknikere jo, som bekendt, har blacklistet, slettet mine "pladder" spørgsmål uden videre og div. hoppede jeg på din sy-tråd.

Sq ikke for at genere hverken dig, bent juul eller andre.

Kun for at blive klogere på teknikernes viden og formået

Nåh, men jeg må hellere holde bøtte ...!

****************************************
For:

Jeg har, som allerede sagt i Eyvinds spørgsmål, ikke lyst til at blive klogere på Internet-politiets arbejdsmetoder !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-08-09 14:30

Citat
men jeg må hellere holde bøtte
Det er det klogeste du har sagt i denne tråd

Kommentar
Fra : ja-ak

Dato : 04-08-09 08:28

Citat
Det er det klogeste du har sagt i denne tråd

Tak

Ja alt hvad du skriver er jo 100% klogt, så jeg er da glad for lidt ros fra sådan en klog mand, som dig.
Det varmer.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 19-08-09 21:57

No1Here får de famøse 10 point. Egentlig var der ingen som skulle have dem, men bruges skal de så der kan lukkes. Så No1Here får dem for sit kønne overskæg