/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Engelsk OS, kan ikk skrive ae.
Fra : alexsh
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 30-07-09 19:01

Hey..

Jeg har formateret min computer og lagt et engelsk windows xp pA min computer, men kan nu ikke skrive bogstaverne ae, oe og aa..

Nogen der ved om det er muligt at finde en form for sprogpakke som kan aendre pA computerens opfattelse af tastaturet igen, eller om der er en indstilling i windows der kan goere de?..

alexsh.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-07-09 19:05

Du skal i kontrolpanel under tastatur, og indstallere et dansk tastatur.

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 30-07-09 19:11

Det sA der du skal sende et link til en lQsning hvis du skal have points for det svar. :P

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 19:20

Citat
og roder med knallert og pc i min fritid, så det er også inden for de to områder jeg vil komme med flest kommentar, svar og tips.

Ved du ikke hvor kontrolpanel ligger

Tryk på START

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-07-09 19:43

Hvis Du havde installeret en russisk Windows var Du da helt på den.

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 30-07-09 19:54

jo self. ved jeg hvor det ligger, men der er ikke nogen indstillinger derinde der kan sl[ dansk tastatur til. og ved ikke hva form for sprogpakke der ska/ka bruges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 19:59

Du skal ikke bruge nogen sprogpakke - du skal bare skifte tastatur til DANSK.... så skriver den æøå

XP´s sprog kan du ikke sådan ændre

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-09 20:04

Start
Kontrolpanel
Internationale og sproglige indstillinger...

Der laver du den om til dansk tastatur....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-09 20:34

Tror du ikke hellere at du må skrive på engelsk Refi det står jo ikke sådan i spørgerens kontrolpanel
ups jeg skynder mig ud igen, selvfølgelig er der du skal skifte, som du allerede har fået fortalt

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 30-07-09 20:47

refi der kom der sgu endeligt noget brugbart ;). tak for det

Godkendelse af svar
Fra : alexsh

Dato : 30-07-09 20:47

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 21:49

Selv tak....