/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
IE-Spyad opdatering !
Fra : Monsen1234
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 13-04-03 19:58

Der er i dag kommet en IE-Spyad opdatering, men for at opdatere skal man så downloade programmet igen og installere det på samme måde, som man gør første gang man får programmet. Det er vel den eneste måde dette program bliver opdateret på, altså ved at lægge et nyt opdateret program oven på det gamle, eller ?

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-03 20:42

Hej Monsen1234. Her var vi så igen. Ja, jeg forstår udmærket hvorfor du spørger for det er slet ikke beskrevet nogen steder. Det du skal gøre er at gå ind i den folder som hedder IE-spyad og som du har under "Programmer"-mappen.
Der skal du doppeltklikke på den mappe som hedder ie-ads-unins.reg (jeg tror den ligger i den undermappe som hedder old) og sig ja til at den må uindstallere fra registreringsdatabasen. Derefter går du op på hjemmesiden og hente og installere den nyeste fil. Kom tilbage hvis du er i tvivl. mvh als

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 13-04-03 22:08

Tak for svaret als. Ja, så klarede du også det for mig, noget helt andet er at jeg ikke kunne forstå at min kone hele tiden fik cookies ind når jeg kørte Ad-aware, jeg havde selvfølgelig ikke instaleret IE-Spyad på hendes "Klassificerede websteder" men det har jeg nu, jeg troede at hvis jeg gjorde det på min halvdel af computeren så dækkede den hele computeren.

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-04-03 22:29

Hvis du eksempelvis kører XP og du er administrator og din kone er bruger, så har du ret i at det ikke sådan umiddelbart også installeres på hendes klassificerede sider. Og jeg kan godt forsikre dig at det er der mange som ikke ved.
Husk lige at når du skal opdatere er det uninstall i mappen "old" du skal have fat i og som du skal dobbeltklikke på. Så kommer den med nogle mærkelige tekster i boksene synes jeg, hvor det ser ud som om man installerer igen, men det gør man ikke, man afinstallerer. Når det så er sket henter du den nye version ned og installerer og alt er ok. Næste gang igen på samme måde. Kig lige i klassificerede sider for at se om alle de mange sider er der.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 14-04-03 16:09

Alle klassificerede sider er i både min kones og min halvdel nu, så jeg må efterhånden være godt beskyttet, mange tak als.