/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
indbydelse kobberbryllup
Fra : olhund
Vist : 11679 gange
40 point
Dato : 20-07-09 18:06

Fru har sat mig til at søg på net om man ikke kan download gratis indbydelse til kobberbryllup da vi har september og igen af os har en pæn skrift er der en eller nogel der kende en gratis side så man bag kan printer ud når den er udfyldt med alt

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 20-07-09 18:13
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 20-07-09 18:14
Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-07-09 18:26

Lån teksten og lav dem selv med et billed af de lykkelige
Brug evt en FONT med skriveskrift (håndskrift). Så virker det langt mere personligt.

Bagefter kan du øve dig på, at lave bordkort, og sange til lejligheden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-07-09 21:44

Du kan lave indbydelsen i Word. Brug Indsæt funktionen og vælg billede - indsæt billede fra multimedieclip. Der ligger et væld af tegninger.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 40 point
Dato : 20-07-09 22:18

Jeg laver den gerne - skal bare bruge diverse tekst, billeder og egne ønsker og idéer. Gratis..

Så mailer jeg den retur til jer, og så printer I selv ud mv.

Hanne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-07-09 22:29

For at pynte lidt på det hele, så vil pæne FONTE give et ekstra pift over det. Jeg har et link til et af mine fjernlagre, hvor du kan hente et hav af fonte, alle med dansk karakterer. Så ind her:
http://www.4shared.com/dir/3591102/2758afa2/Danske_FONT_arkiv.html
Hent også gerne den fontwiever som er der, den kan langt mere end den som er i MS, da den også kan vise i andre mapper og andre drev, samt vise udseendet på typerne.
OG SÅ ER DET GRATIS

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 21-07-09 07:46

Her er en side med forslag til indbydelser, taler, sange, bordplaner mm.
http://www.festsange.dk/default.asp

Har selv brugt den et par gange til inspiration.

God fest!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-09 08:12

Fine "fonte" er hentet

Fontviseren er opdateret, hent den her:
http://www.ampsoft.net/utilities/FontViewer.php

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-09 10:01

Jeg æælsker fonts

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-07-09 21:59

Fra Camillasmoster:

Citat
Jeg laver den gerne - skal bare bruge diverse tekst, billeder og egne ønsker og idéer. Gratis..

Så mailer jeg den retur til jer, og så printer I selv ud mv.

Hanne
Hej olhund. Har du taget imod det flotte tilbud, så du kan nå at sende indbydelserne ud inden det kobberbryllup ?

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-07-09 22:11

olhund eller ølhund
7 dage er gået, uden nogen reaktion. Men OK det er jo også først til september det skulle være, og indtil da kan der nå at ske mange ting.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-07-09 22:15

Citat
olhund eller ølhund
Er man en anelse sarkastisk i dag . Fy skam .

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-07-09 22:22

Gennem de år, hvor jeg har været her på KANDU, har jeg gentagende gang oplevet, at der bliver stillet spørgsmål, for så ikke at høre mere fra spørgeren.
Når man sætter andre i sving med et spørgsmål, skylder man også, at man reflektere på de svar der kommer.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-07-09 22:32

Hej Severino.

Det er da også derfor, jeg laver et indlæg nu, for at ruske lidt op i spørger, selv om jeg overhovedet ikke har givet noget svar

Fes den ind ?

Mvh

PS! Spørgere må virkelig vise bare en smule anstændighed og glæde over, at der er nogen, der bruger tid og slitage på pc på at svare

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-09 13:43

"tid og slitage" er et godt udtryk - mayby vi kan use it in another afsnit

Ja, og ovenikøbet et gratis tilbud.......

Har tidligere lavet et udkast til et foreningsblad, som vedkommende åbenbart syntes var fint - men jeg hørte aldrig fra vedkommende - ikke engang "tak".........................................

Hvor ér Verden blevet fattig!

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 28-07-09 13:51

hej
grund at jeg ikke har svar er at jeg har vær indlagt med en lille hjerne bløning

Og jeg tak for alle de svar der give og min svigerfar har lave dem i mens jeg har vær indlagt

Godkendelse af svar
Fra : olhund

Dato : 28-07-09 13:51

Tak for svaret Camillasmoster.

Jeg takke mange tak for dit tilbud

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-07-09 14:12

Øv, dét var da ikke liiige dét, der skulle til nu, hva'......

God bedring!

Hanne

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 04-08-09 08:08

att Camillasmoster
mange tak skal du have og fuck hvor man bliv bange så man få sådan en hjerne bløning