/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Bil lån
Fra : Manse9933
Vist : 3739 gange
200 point
Dato : 19-07-09 10:23

Er der nogle der kender eller har prøvet at få bil lån her -->>
Capital Bilkredit - EuroCapital
http://www.bilkredit.dk/
Står og skal købe en ny bil og deres ÅOP (Årlig Omkostning i Procent)
pluds deres renter er lidt lavere end hvad jeg kan opnå i min bank.

Hører gerne fra folk med erfaringer fra omtalte firma (problemer/kritik/advasler/oplevelse af låne forløb)

Manse9933

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 10:25

Det er ikke for at skade eller genere dit spørgsmål, jeg kommer med denne kommentar, det er, for at fortælle dig, hvor Råddent det er her på Kandu,dk. Her afsløre Piaskov så tydeligt hvordan hun Snadder i dine, Private indlæg, mm. (Prøv og tryk linket frem, og se om du også står der allerede.)

Har for mange point
Fra : dr_dem Vist : 148 gange
200 point
Dato : 18-07-09 18:37

--------------------------------------------------------------------------------
Go Joke ønskes
----------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-07-09 18:39

--------------------------------------------------------------------------------
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712

Det fremgår jo også, tydeligt, at piaskov er stolt over og kan gøre det,
og lægger det gerne til skue, for Kandu brugerne.
Så tag, dig for Gud,s skyld kraftig iagt, med hvad du skriver til andre,
eller modtager, af Råd og Vejledninger fra andre,
piaskov er en af kandu høgene, som linket jo tydeligt viser,
da andre kandu bruger, ikke har adgang til disse oplysninger, på normal vis,

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 19-07-09 10:26

Hej Manse.
Hvor står det hvad den årlige omkostninger i % er ??
Hvis den overstiger 10% så glem det.
Det har da også noget at sige hvormeget du skal låne og over hvor lang tid

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:29

Du bruger udregneren,sæt ny prisen ind og beregn f.eks. 140000

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:30

f.eks. 27000 udbetaling

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-07-09 10:31

Det er ikke til at finde noget negativt om dem............. det er da en god begyndelse.

Mandag prøv hvor svært det er at komme igennem med telefon. Du skal ikke vælge funktionen på telefonen "oprette nyt lån" da de altid åbner der...........

Til sammenligning er der jo

http://mybanker.dk/bank/nyt_laan/billaan/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:32

der er også,i venstre side
beregn billån - se 7 beregnings forslag i en tabel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 10:33

Hej igen Manse.
Det ser da ikke helt skævt ud.
Jeg ville da så afgjort snakke med dem.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-07-09 10:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:34

ja, 1 til 1½ % i ÅOP er også penge i det lange løb.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:40

Jeg overvejer en af disse

1.3 DOHC 16V GL-A 3 5 92/5.800 17,2 km/l- 140 kr. 760 kr. 139.990

1.3 DOHC 16V GLX 5 5 92/5.800 17,2km/l- halv årlig ejerafgift kr. 760 kr. 159.990

http://www.suzuki.dk/modeller/prisliste.aspx

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-07-09 10:41

Vær opmærksom på ejerpantebrev, det koster at lave........ og andre stigninger ved bil over 2 år.

Taget fra deres side:
standardomkostningsskilt - (opdateret 20. juni 2009)
Oplysninger i.h.t. bekendtgørelse nr. 193 af 1. marts 2007 om information til forbrugere om priser på låne- og kredittilbud og valutakurser. For et billån på kr. 200.000,- med 7 års løbetid efter erlæggelse af en udbetaling på 20% af bilens købspris vil åop før skat være på 9,13% og efter skat på 6,68 pålydende variabel rente på 6,45% p.a. - ny bil - etableringsomkostninger er medfinansieret. Der forudsættes et nyt ejerpantebrev (BIL) for hovedstolen. Som skattesats for åop efter skat anvendes satsen for personer med negativ kapitalindkomst i gennemsnitskommune. Endvidere er der i for ovenstående satsers vedkommende en forudsætning, at bilen er under to år gammel. Er bilen ældre stiger rentesatserne. EuroCapitals beregningsprogrammer for udregning af låneydelser, viser også åop før og efter skat for den konkrete beregning. Vil du vide mere om åop før og efter skat samt nominel rente mv. kan du læse mere om det på vor site www.bankinfo.dk Her kan du også foretage dine egne - kontrol - beregner af åop.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:44

måske hvis jeg er en grisse basse
1.6 DOHC 16V VVT Sport 3 5 kr. 209.990

kigger på det troldenesdhb men jeg vil ikke skifte bank,derfor Capital Bilkredit

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 10:48
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-07-09 10:51
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 11:00

rotw,ligger 1% højre i ÅOp,er tjekket,overvejer fast rente den vil nok stige dramatisk inden for de næste år.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 11:42

Tak for svaret piaskov,jeg tester den i hoved og r.v

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-07-09 11:43

dem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-09 11:49

Ja nøjes du med at teste lånene i første omgang så kan du teste bilerne i H*** og R*** bagefter.
Held og lykke med det