/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007 crash efter update
Fra : natasja0
Vist : 305 gange
65 point
Dato : 15-07-09 10:32

Hejsa,

Min update har installeret en lang række ting og sager på min stationære, som kører med Vista 64-bit. Herunder også til Office 2007.

Nu crasher alt fra Word til Outlook med beskeden om, at jeg enten kan genstarte programmet eller søge efter løsninger online. Ved forsøg på åbning af et word.doc på skrivebordet fortæller systemet, at den ikke kan finde dokumentet.

Har systemgendannet tilbage til punktet før Office updates.
Har kørt Office diag. værktøj, som i fejlrapporten til MS i første omgang brokkede sig over nogle temp-filer. Har slettet cookies m.m.
Har geninstalleret alle opdateringer, og diag. værktøjet fandt denne gang ingen problemer.
Har kørt med Office SP1 siden juni uden problemer.

Kører med kablet forbindelse.

Sidder i skrivende stund ikke hjemme, så jeg kan ikke sige præcist, hvad opdateringerne hed, men de var alle markeret med vigtig og anbefalet.

Skal jeg ind og rode i regedit?

Håber, I kan hjælpe mig

Natasja0

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-07-09 11:12

Jeg har også engang oplevet alvorligt rod i systemet efter en update.

Bedsde råd:
Lad være med automatisk update.
Vent med at update til de har været tilgængelige et par mådneder. Så har andre hafrt problemerne og fejl i updates er rettet.

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 15-07-09 16:00

hej transor

har kørt med auto-update altid uden problemer.

Mit spørgsmål går på, hvad jeg nu gør...

mvh
Natasja0

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-07-09 20:26

Jeg synes da lige at din forklaring beviser, at det ikke har kørt uden problemer.

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 17-07-09 08:13

Tja,

Efter at have kørt scan for updates to gange uden flere forslag til opdateringer, mente jeg, at der ikke var mere at gøre. Det menet systemet ikke, som forleden hentede endnu nogle filer
- og badebim! Nu kører det hele - og endda hurtigere end før.

Hvad kan man lære af det? Måske at lade update klare sagerne selv.

Til transor: Update har altdi kørt upåklageligt - indtil nu.

Håber, andre kan bruge denne oplevelse til noget...

Natasja0

Annuller spørgsmålet
Fra : natasja0

Dato : 17-07-09 08:14

Styresystemet ordnede selv paragrafferne - og der kom ikke et brugbart svar.