/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva' skete der liiiige hér ..?
Fra : molokyle
Vist : 957 gange
58 point
Dato : 14-07-09 20:18

Citat
Gi´ mig smalltalk

11-07-09 10:34 : bentjuul
11-07-09 10:35 : vic2000
11-07-09 10:36 : Stouenberg
11-07-09 10:39 : izhi
11-07-09 10:44 : svendgiversen
11-07-09 10:59 : piaskov
11-07-09 11:09 : bentjuul
11-07-09 11:11 : molokyle
11-07-09 11:12 : molokyle
11-07-09 11:16 : molokyle
11-07-09 11:16 : piaskovl
11-07-09 11:23 : molokyle
11-07-09 11:28 : Krummen
11-07-09 11:31 : Krummen
11-07-09 11:36 : izhi
11-07-09 11:38 : Krummen
11-07-09 11:39 : izhi
11-07-09 11:41 : svendgiversen
11-07-09 11:44 : Krummen
11-07-09 11:54 : brokke44

Dette spørgsmål er blevet slettet

Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=137906

</NYSGERRIG NØRD>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-09 20:21

Personligt har jeg ik' set no'et lignende siden:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=78514

..andre; som har no'et til 'samlingen' ???
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-09 20:26

Vic2000 er desværre på udgang.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-09 20:43

Det er Kandu spammeren nummer 1 som har stillet spørgsmålet under en af sine rigtig mange navne, Kandu går engang imellem ind og sletter 10-30 brugere, det vil sige en bruger med mange profiler, men idioten kan ikke lade være, lige nu er han/hun på spil igen
http://www.kandu.dk/spg138025.aspx om nogen tid bliver de profiler og spørgsmål som idioeten stiller slettet igen igen, hold jer uden for idiotens spørgsmål og tips og håb på at han/hun engang opgiver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-09 20:44

Jeg tror faktisk ikke at det er vic2000, det er fjolset for dum til, nu bliver jeg nysgerrig: Hvem stillede spørgsmålet som er slettet ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-07-09 21:12

Citat
Det er Kandu spammeren nummer 1 som har stillet spørgsmålet under en af sine rigtig mange navne, Kandu går engang imellem ind og sletter 10-30 brugere, det vil sige en bruger med mange profiler,
Ja det er rigtigt o.v.n. pt. bruger han profilnavn JatR og har en dobbelt her i hvadså http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=138025

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-07-09 21:14

Citat
Hvem stillede spørgsmålet som er slettet ?
Var det ikke Black_mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-09 21:20

Det kan jeg slet ikke huske, der var mange muligheder, og det bliver stadig ved http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275510

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-09 21:21

Citat
Var det ikke Black_mig

Jo det var det bentjuul

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 21:21

o.v.n.
Dato : 14-07-09 20:44
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tror faktisk ikke at det er vic2000, det er fjolset for dum til, nu bliver jeg nysgerrig: Hvem stillede spørgsmålet som er slettet
Citat

men ham der her bliver kaldt fjolset//idiot, kan så godt fortælle sådan nogle kloge hoveder

hvem der stillede spørgsmålet, og har også et bid der fra,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-07-09 21:33

Et bid...Okay er det så et over eller underbid

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 21:42

Citat
Fra : piaskov

Dato : 14-07-09 21:21
-------------------------------------------------------------------------------
Citat
Var det ikke Black_mig
Jo det var det bentjuul

nej sq var det ej bent juul eller piaskaov, så kom med nogle nye emner,

hvis i skal med i gætte legen, men nu har det måske ikke interresse mere,

fordi vic2000/ kjeld som er et fjols, og kan fortælle fessorne hvem det var,

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 14-07-09 22:00

Fint at I er vågne!

"Dette spørgsmål er blevet slettet, og kan derfor ikke vises. Grunden til denne sletning kan være, at indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer."

Dette er jo løvn!

Ingen ulovlig information, eller krænkende overfor en eller flere personer.

Nåh.
Ja det var "lidt" barnligt.

Syntes ikke rigtigt mit "comeback" var nogen succes.

Var "nødt til" at oprette en ny profil, fordi jeg blev blacket lige midt i Afghanistanspørgsmålet.

Men nu kender I jo de to profiler og kan med sindsro slette dem.

Gider alligevel ikke komme med tip eller spørge om noget.

hvadså + JatR

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 14-07-09 22:04

Lyt til vic2000 - han er inde på noget af det rigtige.

Og hverken bentjuul eller piaskov kunne vel finde på at komme med

"indholdet af spørgsmålet var krænkende overfor en eller flere personer, eller at spørgsmålet indeholdt ulovlige informationer."

Ligesom jeg heller ikke kom med sådan noget smuds.

Løgn & Latin

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 22:17

Citat
Det er Kandu spammeren nummer 1 som har stillet spørgsmålet under en af sine rigtig mange navne,
fra bent

bentjuul hvem hendtyder du her til, hvorfor skriver du //man ikke navnet på den man tror det er, i stedet for sådan en formulering, så havde de
nyankommende kanduer da en chance for og kunne følge med i hvad der menes, i stedet for sådan en gang fordæk bavl,

bentjuul det ville højne kandu hvis der var ens spille regler, så nu må du også godt kalde mig et fjols,// idiot igen, på lige fod med dine gode kollegaer, som er gode til at dømme måske lige tidlig nok, bentjuul /piaskov/ ovn/

kjeld

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-07-09 22:24

Citat
Jeg skrev igen og igen, at jeg fortrød fup og spam ...
og jeg ville starte på en frisk!
herfra dette annullerede spørgsmål http://kandu.dk/Spg137973.aspx
Det holdt ikke så længe læs http://kandu.dk/spg138027.aspx#1580243

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 23:01

Kommentar
Fra : o.v.n.
Dato : 14-07-09 21:20
--------------------------------------------------------------------------------
Det kan jeg slet ikke huske, der var mange muligheder, og det bliver stadig ved http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275510

ovn
vil du ikke fortælle mig hvorfor du lige fremhæver denne link ??
eller er det for meget forlangt, af mig fjols, er det bare fordi det er en
ny profil, som så, du mener skal stå for skud, ??

OVN: Berlin muren er faldet for mange år tilbage, men den findes

stadig i tro kopi på Kandu,dk ovn jeg har kørt så mange gange i gamle DDR, og har så også lært hvordan man kan begå sig, og være indenfor Kandu,s jerntæppe, men svar mig venligst på det jeg spørger dig om, tak
kjeld

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 14-07-09 23:15

Igen en tråd uden indhold. I de gode gamle dage (for et par år siden), havde vi osse en Kanduér, som kunne bringe sindene i kog (ikke mig), nemlig gode gamle Arne Jakobsen.
Forskellen er bare, at AJ var (er) intelligent, og kunne svare for sig, modsat nutidens provokatører, som kun ønsker at provokere.
Shit, hvor jeg savner de alkoholiske nætter med typer som AJ og Holniels.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-09 23:36

Vic200 det behøver jeg vel ikke at svare på, linket taler for sig selv, det er ikke en ny bruger men en som har mange profiler, og har haft flere profiler end du kan tælle til og hvis du nærlæser mine kommentarer, så vil du se at det ikke er Vic2000 som bliver kaldt idiot (medmindre det er dig som er Jørn mange navne)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-07-09 23:42

Citat
Shit, hvor jeg savner de alkoholiske nætter med typer som AJ og Holniels.
Jeg tror AJ stoppede pga af sin sygdom - og ikke så meget den grund han giver under sin profil, men hvad fa'en er der blevet af Holniels, han har har ikke været på kandu.dk siden 1.8.07. AJ har været inde den 21.04.09

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 14-07-09 23:44

Citat
Igen en tråd uden indhold

MOLOKYLE DU MÅ UNDSKYLDE, HVIS JEG HAR ØDELAGT DIN

TRÅD, ved at jeg har givet mig til kende, men jeg kan med god

samvitighed fortælle dig, at der er ingen af de kommentare stillere

der har ramt til nærmelssesvis rigtig på deres gætte rier,

jeg har kopi af noget af det du søger, og kan også oplyse at det var sq

krænkende,

kjeld, men vil trække mig for ikke at forstyre, gætte karlene,

Kommentar
Fra : JatR

Dato : 15-07-09 06:15

Lad nu være med at genere sagesløse kjeld!

Og slet den sætning om at folk bliver blacket for det fis I nu skriver...

I kan jo skrive en blev det på grund af racistiske udtalelser.
En anden for personlig forfølgelse af brugerne.

En tredie for SPAM (mig).

Kommentar
Fra : JatR

Dato : 15-07-09 06:19

Citat
Det holdt ikke så længe

Næh, det har du ret i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-09 11:14

Nu ka' jeg pludseloig huske hvem profilen som stillede bemeldte 'spørgsmål' var:

piaskovl

..det sidste jeg husker var; at jeg skrev en kommentar om det 'ufine' i, at vælge et profilnavn som lå så tæt ad en anden, ellers forholdsvis sober og reel, bruger.

Dette ufine 'trick' blev nu også benyttet i Arne Jakobsen perioden, med alternative stavemåder som:

arnejacobsen med c, arnejakobsen. med punktum bagefter osv.

Jeg har svært ved at se morskaben?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-09 11:25

piaskovl samt flere profiler blev blacklistet og spørgsmål blev slettet af kandu den 12.07.09

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 11:32

Citat
piaskovl samt flere profiler blev blacklistet og spørgsmål blev slettet af kandu den 12.07.09
nemlig - desværre en kort fornøjelse

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 15-07-09 12:14

Jeg kender profilen piaskovl = hans søster hedder Pia og hun er gift med en "skovl", de har et fuglebur med kanariefugle.

Tror ikke, at han vidste, at der var en piaskov på Kandu.dk.

Ellers havde han sikkert taget et andet navn!

hvadså

Kommentar
Fra : gasovn

Dato : 15-07-09 14:39

sådanne nogle copy-cats er da =

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 58 point
Dato : 15-07-09 14:43

Citat
nemlig - desværre en kort fornøjelse

Nemlig.....det går da "rigtigt godt" herinde skal jeg love for.

Men kandu teamet sover igen igen

Kommentar
Fra : hvadså

Dato : 15-07-09 14:54

Så væk dem

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-07-09 17:12

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Nu ka' jeg pludseloig huske hvem profilen som stillede bemeldte 'spørgsmål' var:

piaskovl

molokyle du og dine hjælpere, må vidre med huskeren, hvis ikke du vil nøjes med vind frikadeller, for det har ikke noget, og gøre med det du spørger om i dit spørgsmål, også selvom du har hele koret af hjælpe drenge// og piaer til at støtte dig, og at de står, med tungen ,langt ud af halsen, fordi det nu er dig, der har stillet spørgsmålet,

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-09 17:33

Tak for svaret piaskov.

Lukker og slukker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-07-09 17:50

Selv tak molo .
Sov godt

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 15-07-09 18:21

Molo tak for lån

det orginale indlæg havde så krænkende ordlyd, så det pt har bevirket,
at en gammel kandu bruger har neddroslet sin brug af kandu, har han op
oplyst mig,