/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Underholdning for Newbies
Fra : Krummen
Vist : 464 gange
10 point
Dato : 11-07-09 12:57

Fra tråden om selviscenesættelse i verdensklasse http://www.kandu.dk/Spg21281.aspx#197820
Han var nu go' ham Ram LOOOL

Citat
Komunen si'r at med min uddannelse og så selvhjulpen jeg er, kan der ikke blive tale om at hjælpe. Jeg er jo ikke narkoman, alkoholiker, psykisk syg, har børn eller er skildt... Jeg er akedemiker, sund, rask,

LOOOL Det er jo osse ligemeget, hvis man er mytoman

Dit selvangivne forbrug af hash og FF'er samt druk i al almindelighed tyder på noget andet, end hvad du forsøger at bilde Kandu ind. At du er akedemiker (som du som påstået akademiker ikke engang kan stave til) er LODRET LØGN. Hvor vidt du er psykisk syg i diagnostisk forstand vil jeg overlade til fagfolk at vurdere, men i daglig tale er du fandme ikke rask.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 13:16

Hvorfor tage en 6 år gammel tråd op ??
Så slem er agurketiderne sgu da heller ikke.

Og efter 6 år formodes et nogenlunde normalt menneske altså at være ovenpå igen...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 13:18

Det for Molos skyld. Han lever og trives bedst i Ram-tiden, og så ville jeg glæde ham lidt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-07-09 13:18

Det gælder IKKE for vic2000 der synker dybere for hver time

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 13:30

Ja det er et håbløst tilfælde, som der ikke kan gøres noget ved. Den er mentalt vanskabt fra fødslen

Annuller spørgsmålet
Fra : Krummen

Dato : 11-07-09 13:48

Har ombestemt mig. Jeg kender slutningen og orker det ikke.

Sorry Luffe. Du får lidt flere point en anden gang