/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flere mailadresser
Fra : Kristian69
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 12-04-03 11:49

Hej - i et webspeed-abb. kan man jo få op til 5 e-mailadresser på sin konto. Hvordan dælen gør man det i Outlook Express 5 ??????? Vi er 5 personer her på arbejdet, der gerne vil have hver sin mailadresse tilknyttet - og hvordan får man så hver enkelt mail til at gå i hver sin mappe, direkte ??

Kristian
www.123-income.com

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-03 12:34

Hej Kristian

Det er kun alias'er du opretter, det hele kommer til samme postkasse. Hvis du skal ha', det jeg tror du søger (individuelle adr.) skal du snakke med din udbyder... og det er ikke gratis.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 13:12

NB: For mit vedkommende (CyberCity) - gratis ydelse. Stadigvæk... kig på din udbyders hjemmeside, se hvad de har at tilbyde. Kan du ikke finde rundt i det, så ring tik deres kundesupport. Her er hvad der er omkring emnet fra min udbyder:

Ekstra e-mailadresser

Få e-mailadresser til hele familien.

Alle vores kunder tilbydes 4 gratis ekstra e-mailadresser. Disse adresser vil få formatet: navn@post.cybercity.dk.*

Du kan oprette eller slette adresserne her. Adresserne er aktive med det samme.

* Bemærk: Hvis du ønsker at lave et alias til en eller flere af dine ekstra e-mailadresser, skal du logge ind på Cybercity Selvbetjening med denne adresses brugernavn og password. Brugeroplysningerne modtager du pr. e-mail på din standard e-mailadresse.

E-mailalias

Her kan du gøre din e-mailadresse mere personlig ved at ændre navnet foran @. Du kan altså for eksempel ændre ccc12345@vip.cybercity.dk til birger@vip.cybercity.dk. Vær opmærksom på, at når du ændrer dit alias, så ændrer du det både på din e-mailadresse (@vip.cybercity.dk) og på din hjemmeside.

Så nemt er det :
Indtast navnet, og hvis det er ledigt, er din nye hjemmesideadresse klar med det samme
Bemærk:
Det er ikke muligt at lave et alias på over 15 tegn.
Disse adresser uddeles efter først-til-mølle princippet.
Ændrer eller sletter du dit alias, bliver både dit hjemmesidealias og dit e-mailalias ændret.

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 12-04-03 13:23

Tak for svarene - men hvordan laver man disse alias'er ?????? De 5 mails skulle være med i den alm. mailkonto...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-04-03 13:31

Du skal ind på din udbyders hjemmeside og kigge. Det variere lidt fra den ene til den anden - derfor ind og snus rundt

Ring evt. som nævnt tidligere til udbyderens support (nummer kan du sikkert finde i dine papirer, eller på hjemmesiden). De kan guide dig igennem det hele... faktisk så har jeg kun gode erfaringer med CyberCity, så hvorfor skulle de andre ikke være lige så.

Lykke til... og tak for points

Søren

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 12-04-03 13:53

Hej

Du kan jo også få lavet en eller fler nye gratis eler billige konti ved f. eks. www.e-posten.dk (ægte POP3 konti)

.....

BenKvist