/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
køb af dvd brænder
Fra : xou
Vist : 624 gange
280 point
Dato : 08-07-09 12:45

Hej !
Hvad vil I` anbefale af end dvd brænder til pc. jeg har set på følgene:
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?sp=all&nf=%2bspecifictaxonomy%3a%5e%22Hardware%7c2%2fOptisk+drev%7c689%2fDVD+br%c3%a6nder%7c12%22%24&s=popularity&cpath=1-2-689-12
disse er efter hvem der er mest populær.Men er det nødvendigt at give 640 for en plextor istedet for en samsung til 150,-
ps gode point for hælp

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-09 12:58

Øøh, nu er Plextoren jo et externt drev

De fleste forskelle i prisen stammer fra om drevet er bundlet, dvs om der medfølger software (OEM).

Skal man kun brænde skiver og ikke have duallayer eller andet med er de billige sg lige så gode som de dyre.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-07-09 13:00

Vi har 3 stk. af de billige Lite-on, købt i netto. De fungerer fint nu på tredie år, også til film (DVD video)

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 290 point
Dato : 08-07-09 13:12

Daws.

Køb du bare et billigt cd/dvd-drev og slid det op. Et billigt holder lige så længe som et dyrt. Og så er det billigere at skifte igen, når det en gang står af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-09 13:20

Det billigste er ikke for dyrt at smide væk

De laver ALLE det samme arbejde - enten virker det eller også virker det ikke - resultatet på et dyrt og et billigt drev er 100% identiske.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-09 13:38

Jeg har ikke været utilfreds med Lite on og der fulgte et fint Nero brænderprogram med.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-09 17:09

Den Plextor du henviser til er ikke et extern drev med en Dual slot in, derfor er prisen jo meget højere.

Jeg er ligeglad med hvad drevet hedder for de virker alle og derfor vælger jeg efter den billigste pris, (næsten)

Godkendelse af svar
Fra : xou

Dato : 08-07-09 19:13

Tak for svaret heller22.godt at de er ok alle sammen (næsten),med cdrom brænder kunne man virkelig brænde sig ,da nogle lavet fejl for tit.men ellers tak til alle jeg købte liteon til 199 + pragt 247,-

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-07-09 19:21

Herligt at kunne hjælpe og ha en god sommer

Mvh