/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
PENGE er der i skidtet
Fra : troldenesdhb
Vist : 569 gange
110 point
Dato : 08-07-09 09:32

.............. burde det ikke være de små børn der fejre at MJ er død??

2 gange har han måtte betale sig fra en pædofil anklage, det er vist ikke de pædofile der plejer at blive hyldet, men det kan være at det er en ny trend.

Marketing folkene sidder i hvert tilfælde og griner hele vejen til banken.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-09 10:06

Den megen opmærksomhed ved hans begravelse tyder på at den del er omend ikke glemt, men nedtonet hos mange.

Spørgsmålet er om han virkelig var pædofil, men alene hans dokumenterede opførsel er nok til at få de følsomme amerikanere til at gå i flint, og for den sags skyld også danskere. Der mangler sgu noget i kraniet hvis mænd sover med fremmede drenge i samme seng

At amerikanere er ekstra følsomme er gået hårdt ud over fædre som uforskyldt er blevet anklaget for pædofoli og tilsvarende ting hvis nogen har ment at de ikke har givet deres små døtre bad på "den helt rigtige måde", eller et kærligt knus har lignet et forspil.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 08-07-09 10:39

Det kan da godt være, at MJ var en eminent musiker - Det er der da så mange, der har været (afhængig af musiksmag) - Hele hysteriet omkring hans død og bisættelse er for meget - TV2 og DR sender gudhjælpemig reportere til LA for at dække "begivenheden".
At se x-antal sorte kendisser grådkvalte mindes manden er patetisk al den stund, at MJ gjorde alt for at blive "hvid".
Mediestuntet tager formentligt kun sigte på een ting - penge i kassen.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 08-07-09 11:19

Nu er han jo aldrig blevet dømt i det, så hvorfor blive ved med og ævle om det. Manden var eminent og om han er hvid eller sort, eller hva faen I kalder det, hva forskel har det dog. Lad dog M hvile i fred. Husk ham dog for musikken, længere er den ikke.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 08-07-09 11:31

Citat
Lad dog M hvile i fred

Synes du, at han får lov til det derovre i USofA ?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 08-07-09 11:33

O.J. Simpson blev heller ikke dømt, så det er altså ikke altid ensbetydende med uskyld overthere.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-07-09 11:37

Spørger bare om der var mindre hysteri da Elvis smuttede i svinget

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 08-07-09 11:51

Citat
Spørger bare om der var mindre hysteri da Elvis smuttede i svinget

Næh, der fik pengemaskinen også en på omdrejningstælleren -

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-09 12:44

O.J. blev så dømt senere......

Nogle stempler det som pengemaskine når en kunstner dør, men et faktum er at plader kreeret af afdøde kunstnere bliver solgt mange år efter et mediestunt af en begravelse og så er det fucking ligegyldigt om det er Michael, Elvis eller Mozart.

Millioner af fans af ovenstående holder sgu ikke op med at købe skiver selv om kunstneren er død, det er ren interesse i musikken, hvad der følgelig lige nu får nogle til at supplere deres samling af Michael Jacksons numre.

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-09 13:00

Nu kan vi da glædes os over at det FUGLESKRÆMSEL er væk og begravet.

Nu kan vi så bare vente på at nogle graver kisten op og stjæler guldet eller resterne af det FUGLESKRÆMSEL.

Hvad skal aviserne, TV, ugeblade så skrive om?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-07-09 14:28

Tak for svaret HUGO-BØRGE.