/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
program der gemmer indtastning
Fra : solgaard
Vist : 984 gange
200 point
Dato : 06-07-09 20:19

Hej alle

Jeg søger et program der lagrer/gemmer alle de indtasninger der sker på tastaturet.

det skal helst være et gratis program.

Mvh

Kasper

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 210 point
Dato : 06-07-09 20:30

En keylogger altså....

Ikke at det rager mig hvorfor Du skal bruge det, men der skal være vægtige grunde til at bruge det da det er snagen i andres privatliv !!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-09 20:30

Kan denne mon bruges
http://www.actualkeylogger.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-09 21:13

Kæreste/kone/teenagere ..som ska' overvåges/kontrolleres ???

KeyLog'ere og anden 'snagen' er ik' videre populært...

Men hér er et firma med speciale i 'den slags': http://www.spectorsoft.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-09 21:15

Ps. Laaaaaang tid siden solgaard ...hva' ha'r du bedrevet siden sidst?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-07-09 22:57

Jeg kender ikke selv programmet, men prøv at se, om du kan bruge det

http://www.neuber.com/timeanalyzer/download.html

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-07-09 23:33

nej skal såmænd ikke overvåge nogen (andre end mig selv).. jeg er eneste bruger af pcén. vi har hver vores, så ingen grund til panik.

Molokyle:

Ja det er meget længe siden. blev træt af alt det her pointræs så har været ude i meget lang tid. tror faktisk det er over 1 eller 2 år siden jeg har skrevet herinde..

men godt at se at du stadig er her

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 06-07-09 23:40

Tak for svaret LuffeA.