/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Redigere hjemmeside direkte i
Fra : troldenesdhb
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 06-07-09 12:45

explorer. Kan det lade sig gøre??

Altså man logger ind via exploere og redigere. Det er en hjemmeside der er opbygget i HTML via Frontpage. Men en af undersiderne skulle gerne kunne redigeres direkte via exploere af undersiden bruger. Kan man det?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-07-09 16:36

Du skal ind omkring dit webhotel for at det skal kunne lykkedes...

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-09 19:12

Du kan FTP'e det færdigt redigerede (XHTML, grafik mm. ) indhold til din 'underside' i IE

http://ots.iit.edu/howto/browserftp/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-09 19:16

Ps. ...iøvrigt er jeg i tvivl om hvorvidt, at Microsoft selv understøtter FrontPage længere?

Dette 'skod-WYSIWYG' produkt er vist også bedre glemt ..end gemt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-07-09 19:40

nu er jeg ikke helt sikker på om du mener explorer eller du mener iexplore

hvis du mener explorer, så bruges den til ftp, dvs. upload/download af filer
hvis du mener iexplore, så skal du kigge på ting som f.eks fckeditor

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-07-09 19:43

et link kunne jo være godt
http://www.fckeditor.net/

og angående frontpage: du har helt ret molokyle den har de skrottet til fordel for expressionweb
http://www.microsoft.com/expression/products/overview.aspx?key=web

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-07-09 12:06

Tak for svaret molokyle.