/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Buffer til klip/kopier
Fra : lham
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 04-07-09 07:34

har installeret programmet "101 clips " som gratis program , men er på det sidste hvert 10. minut gjort opmærksom på jeg skal betale hvis jeg vil undgå denne besked.

Har lige afinstalleret og genindstalleret en free version -men det samme cirkus fortsætter.

Nogen der kender et GRATIS program der kan lave ca det samme , altså automatisk gemme et vist antal KLIP/KOPI så de er let tilgængelige

WIN XP home SP3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-09 09:02
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-09 11:11

Uden at ha' tjekket det:

Hvis du er glad for 101clips ..og helst vil fortsætte med at benytte dette program? Så prøv følgende:

1.) Afinstaller programmet med REVO-Uninstaller: http://www.revouninstaller.com/ (...gi' det 'den store tur' ved afinstallationen af 101clips)

2.) Rens din registreringsdatabase med et par andre programmer også. F.eks. TweakNow Regcleaner, Advanced SystemCare eller CCleaner.

3.) Tjek din firewall og fjern alle henvisninger til 101clips.
3.1) Tjek også om der er henvisninger i 'Start' fanen i msconfig.exe til 101clips og fjern disse.
3.2) ...slet fra stifinder evt. mapper i 'Programmer' som har relation til 101clips.

4.) Genstart

5.) Download 101clips og installér programmet. Hvis din firewall spørger om tilladelse for 101clips, så NÆGT adgang til nettet.

6.) Det samme gælder hvis din firewall spørger om tilladelse for programmet under kørslen.

Måske du nu kan få en 'ekstra' prøveperiode for 101clips?

Det virker nemlig for mange andre typer shareware, men er en smule besværligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-07-09 17:43

MOLEKYLE

har afinstalleret med revo

men det du skriver :

"2.) Rens din registreringsdatabase med et par andre programmer også. F.eks. TweakNow Regcleaner, Advanced SystemCare eller CCleaner.

3.) Tjek din firewall og fjern alle henvisninger til 101clips.
3.1) Tjek også om der er henvisninger i 'Start' fanen i msconfig.exe til 101clips og fjern disse.
3.2) ...slet fra stifinder evt. mapper i 'Programmer' som har relation til 101clips. "

har jeg ikke evner til -det skal pindes meget mere ud hvis jeg med succes skal komme igennem-desværre.

KLAUDI
programmerne fanger ikke automatisk de klip/kopi jeg foretager

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-09 19:13

Har du husket/prøvet at klikke på Free Version i 101 clips
http://peecee.dk/upload/view/179096

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-09 19:39

Det er nok en ældre version jeg har

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 07:20

Klaudi
linket henviser til noget upload-det ser ikke ud til jeg kan downloade 101 clips derfra, men det er 101 free jeg har pt installeret.

Hvis nu du havde et versions nr på den du bruger kunne der måske findes et sted hvor man kan downloade den.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-07-09 07:39

Det er v6.72, du kan hente den her:
http://peecee.dk/upload/view/179177

Det kan godt være det går laaangsomt, har lige uploadet den
og ville hente den for at se om den er ok, tjek den med dit
virus program for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 07:53

Det ser ud til at man ikke kan fjerne reklamen fra den sidste nye 101 Clips uden at man køber den
http://101clips.com/faq/spartanadd.htm

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 07:55

Klaudi
Som skrevet er mit "EDB" niveau lavt.
Jeg aner feks ikke hvordan jeg skal checke et program der endnu ikke er kommet ind på maskinen for virus-troede det foregik automatisk . Bruger Avast free.
Kan du hjælpe med en hurtig instruktion.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 08:05

Avast tjekker om filen er OK når du downloader den,
eller når du har hentet filen, højreklik på den og vælg Skan 101clipv6.72.exe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-09 15:30

Du får nemmest set din pc efter i sømmene med Advanced SystemCare.

Hent, installér og kør det. Du henter det her: http://www.iobit.com/

..altså: Advanced SystemCare Free 100% Freeware

Det plejer at rense de sidste 'stumper' fra slettede/afinstallerede programmer.

Altid en god idé at køre, FØR man geninstallerer nyligt slettede programmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 16:15

Re uninstaller
Ccleaner
Advansed system care

installation af 101 clips ver 6.72

så må vi se om jeg får fred for betalingsversionen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 16:17

ogt kørt Avast-no problems found

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-07-09 16:18

hvorfor ikke bare bruge clipbook som er indbygget i xp, kig evt her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/tips/nebeker1.mspx

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 05-07-09 18:12

Tak for svaret Klaudi. og øvrige tak for øvrige indlæg-du var vedholdende og kom med det der virkede

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-09 20:22

Velbekommen, og håber det bliver ved med at virke