/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ccc-Branding.
Fra : pakube
Vist : 1241 gange
100 point
Dato : 30-06-09 00:16

Hilser lige på de søde mennesker der læser dette.

På min maskine, er der installeret et program ved navn "ccc-Branding" hvad er det?

Hilsen Paku - pakube.dk

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 00:43

Så vidt jeg kan finde ud af, har du på en eller anden måde, fået tilmeldt dig til et eller andet firma, der så muligvis vil "Brande" et firma, du muligvis har. Hvis du er forvirret over denne tilbagemelding, kan jeg godt forstå det, for det er jeg også.

Men prøv selv at søg ccc-Branding på nettet, så vil du forstå hvorfor

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 00:52

Det kan forøvrigt tænkes, at det er et "tillægspgr.", der er kommet med, hvis du fx har "glemt" at fjerne et flueben et sted, ved download og installering af et andet program fra nettet ??

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 00:56

Ihh altså - jeg trykkede på send lidt hurtigt . Men som du kan se, er jeg .

Om evt. "tillægsprogram": Så kan det bare slettes .

Accepteret svar
Fra : humleglad

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-09 11:23

Det er en del af Catalyst Control Center, deraf de 3 C'er. Catalyst Control Center er den medfølgende software til dit grafikkort. Jeg kan ikke finde ud af om CCC-branding kan fjernes uden det påvirker din PC, så jeg vil ikke umiddelbart anbefale at afinstallere det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 15:07

Ingen grund til alarm - lad du det bare være

http://www.bleepingcomputer.com/uninstall/3335/ccc-Branding.html

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-06-09 20:17

http://www.bleepingcomputer.com/uninstall/3335/ccc-Branding.html.

Ja, nu skal jeg også ha mine forældres skolepenge for mig tilbage. med det jeg har skrevet lidt oppe.

Sorry

Godkendelse af svar
Fra : pakube

Dato : 02-07-09 16:35

Tak for svaret humleglad.