/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Telenor-Tele2-get2net
Fra : refi
Vist : 3285 gange
100 point
Dato : 29-06-09 22:00

Andre der står med samme irriterende problem i øjeblikket.....

Vi har en get2net emailadresse fra gammel tid (dengang var det vist tele2)

Adressen virker udmærket selvom hverken get2net eller tele2 vel eksisterer mere....

Problem...

Jeg får i øjeblikket alle mails tilsendt med 10-20 min mellemrum - igen og igen

Det er de samme mails.

Jeg ville derfor logge ind på get2net webmail for at "rense ud" - og opdagede at min genvej til webmail ikke længere virkede....

Derefter lidt søgen rundt og gud hjælpe mig om ikke den nu skal logges ind via TELENOR´s webmail

Har telenor overtaget det...

Nå...

Slette ALLE mails der lå på serveren - MEN DE KOMMER SGU ALLIGEVEL IGEN

Kan det være fordi de "samler sammen" på mailserverne og derved cirkulerer alle mail i en uendelighed ????

Andre med problemet......

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-06-09 22:52

Har du prøvet at kontakte Tenor, det må vel være det mest nærliggende?

Kommentar
Fra : humleglad

Dato : 29-06-09 23:37

Der kan være en indstilling på mailserveren som siger at den skal gemme f.eks. i 7 dage før den sletter permanent.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 06:47

Hmmm...

Indtil videre kører "morgenposten" normalt....

Så vi ser lige i løbet af dagen...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-06-09 08:07

Tjaeh, jeg har prøvet tid efter anden at afmelde min gamle get2net postkasse, men det vælter stadig ind med hovedsalig spam.
Jeg skiftede til TDC samtidig med skift til ADSL, og der kom ikke flere opkrævninger fra Tele2.

De kan gøre ved min mailbox hvad de lyster.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-09 09:02

Citat
Har telenor overtaget det...
JA !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-09 11:03

Citat
at afmelde min gamle get2net postkasse

Jeg er skam ikke interesseret i at afmelde den....

Den indeholder vores "hovedadresse" - og gratis er den jo "so wie so"

Det er mere alt det der "redirect" jeg ikke bryder mig om - men håber jo det KUN er en overgang....

Indtil videre kører det som normalt (blot ikke igår )

Og SPAM er ikke problemet - blot at alt post kom tifold - selvom det var slettet på serveren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-07-09 14:51

En overgang kørte jeg sådan at hvis jeg hentede post på den bærebare, så hentede den kun et kopi, hvor imod når den stationære hentede post, så tømte den postkassen.
Så prøv at se i din mail opstilling, om du kun henter kopi af posten, eller om du tømmer postkassen.

Jeg mener at TeleNor også har overtaget CyberCity, i kampen om kundernes gunst (penge).
Så antallet af udbydere, er reelt ikke så stort, når vi ser på de mange sammenlægninger der har været gennem tiderne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-09 15:07

Det er vel bare en konsolidering af markedet, i kombination med røde tal på bundlinien hos den ene....eller begge

Så snart investorerne få "løse" penge igen vil der komme nye halvstore selskaber.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-09 16:45

Citat
Så prøv at se i din mail opstilling, om du kun henter kopi af posten, eller om du tømmer postkassen.

Den bliver skam tømt

Problemet var som sagt kun forleden dag - og det har IKKE gentaget sig siden - så noget tyder på det har været noget sammenlægning af mailservere....

Jeg venter lige et par dage og ser om det er gået i sig selv

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 20-07-09 20:16

Tak for svaret miritdk.