/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Så stiller vi det også som....
Fra : bb1
Vist : 1228 gange
50 point
Dato : 29-06-09 01:01

Hvilken jagtforening er den person, som har afgivet dette skud mon medlem af?

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=491037&r=6

Nogle herinde kan ikke fatte, at ovenstående er et tip til et link, som man blot kan se også drage sine egne meninger om det skete - så nu er det også stillet som et spørgsmål vel og mærke et af de svære, for kun lovbryderen selv kan svare på det - men altså deltagerne herinde bag også selv om, at få det som et spørgsmål...

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-06-09 05:27

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvilken jagtforening er den person, som har afgivet dette skud mon medlem af?
Hvem fanden siger han er medlem af nogen bøsseklub, og hvis han var, så vil kandu jagt politi sq da aldrig få det at vide, skurken har nok indviteret Hugo Børge på Dyre ryg til Mortens aften,
istedet for en Rap And. og har lånt onkel Hugo Børge.s bøs, du skal få se, de er nok bleven mætte af den anden, som kom med hjem på bordet,
det er noget forbanet svineri, men la være og få hjerte stop af den grund,
for du fanger ham/hun(d) sq ikke, med 99,999999999999999% sikkerhed,
Brug hellere din energi, på og få lukket af, til skovområder mm, for byfolk. med trang til finnere madlavning, og som er nærig, og ikke vil betale ved dyrehandleren for vedkommendes finheds fornemmelser,

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-06-09 07:17

Hvem siger at han er medlem af en jagtforening?

Det behøver han da ikke være for at skyde dyr.

hawaii7

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-06-09 08:09

Til Ballegaard Knudsen.

Til spørgsmålet om hvilken jagtforening denne person er medlem af. Det er igen et sygt spørgsmål med undertone i. Tag nu til den læge og få noget medicin for allergi mod DLS. Hvorfor brugte du ikke samme overskrift om hvilken jagtforening på DJ hjemmeside.
Hvad finder folk ikke på , hvis det er krisen med arbejdsløshed, der har foranlediet personen til at skaffe kød på bordet.
Ballegaard Knudsen du burde være gammel nok, til at have hørt om krisen i trediverne og krigsårne,
hvor det var svært at skaffe penge til kød, hvor krybskytteri var meget udbredt, dengang var det mere lokalt betonet, fordi transportmulighederne var cykel eller trillebør, til gengæld viste alle hvem det var, men ingen angav personer i nød.
Det eneste jeg kan blive enig med dig om, er at det er noget forbandet svineri

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-06-09 08:16

Bendt Ballegård

Hvis man ser bort fra det fuldstændig umoralske i dét at være krybskytte, så kan skuddet nemt være afgivet af en DJ RIFFELINSTRUKTØR, idet man skal huske på de episoder der inden for de sidste par måneder har optaget specielt dig ! For at undgå evt. misforståelser, vil jeg gøre opmærksom på, at det er SKUDDET jeg henviser til !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-06-09 11:17

Til de to sidste- hold jer til emnet, hvis i vil have svar eller debat !

Habibipro du må være syg i roen, når du kan forsvare det der er foregået med at folk mangler mad i et samfund som det danske...

hawaii7 Det er der da ingen der siger: Det er det der spørges om.........

Vic200 Har du fået det forkerte ben ud af sengen i dag ? Eller svare du blot efter evne!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-06-09 11:32

Balegaard Knudsen.

Jeg er ikke syg i roden og forsvarer over hovedet ikke ulovligheder, jeg fortæller bare hvad der kan få folk til begå ulovligheder, nu er det ikke alle der sidder på flæsket, selv om vi har vores på det tørre.
Gå nu til den den læge, du trænger til hjælp, du er syg i roden.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-06-09 11:37

Der er ingen der behøver at stjæle for at få føden i DK og da slet ikke hvis man har en riffel man kan sælge..

Du er helt ude hvor kragerne vender......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-06-09 12:11

>bb1

Hvis en almindelig lønmodtager/bistandsklient vil have dyreryg eller fasan på bordet et par gange om ugen er han sg da nødt il at fyre den af om natten

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-06-09 12:21

Ballegaard Knudsen.

Du har sikkert så ganske ret,ingen behøver at stæle, hvorfor gør folk det så, de må syge i hovdet, lige som den der kommer vagtler i net stømper til hundetræning, hvorfor gør de det , nemlig fordi de er syge i hovedet.
Har undret mig over, at der er ingen der gider svare på dine indlæg på jægerforbundets debatside, måske fordi de anser det for nytteløst at svare på sygelige indlæg, her slipper du ikke for tiltale .

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-06-09 16:18

habibiPro Hold dig til tråden eller hold mund... Vagteler smager godt.. Netstrømper bruger jeg ikke!!

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-06-09 16:21

Citat
Hvilken jagtforening er den person, som har afgivet dette skud mon medlem af?
fra bb1
Der menes at denne svine pels er medlem af Jagtforenig DJ

Citat
Hvem siger at han er medlem af en jagtforening?
Det behøver han da ikke være for at skyde dyr.
fra hawaii7

Hawaii7 har ret, man behøver ikke og være medlem af nogen som helst
bøsseklub, eller forening, "" bb1""

Citat
hawaii7 Det er der da ingen der siger: Det er det der spørges om
fra bb1

bb1 du modsiger dig selv ret kraftig, ifølge øverste citat fra dig af,

Citat
Hvis en almindelig lønmodtager/bistandsklient vil have dyreryg eller fasan på bordet et par gange om ugen er han sg da nødt il at fyre den af om natten
fra luffea

bb1: luffea har endda meget ret. !!

Citat
Der er ingen der behøver at stjæle for at få føden i DK og da slet ikke hvis man har en riffel man kan sælge..

Du er helt ude hvor kragerne vender.....

BB1 hvad angår din forklaring om salg af en riffel, kan du sige mig hvor meget ekstra man kan få for 3800 kr, og her snakker vi om en riffel som kan det samme, som din til 103,800 kr. nemlig skyde.

så nevner du vender krager og er langt ude,

Hvad bb1 om du satte dig derud og holdt øje med de svine pelse til
krybskytter, og så fik nogle af dine jagt kammerater fra DJ til at være der på skift, få din forening til, at i bliver udstyret med en god nat kikkert, så der er ingen der undslipper fordi det bliver mørkt,

Citat
Vic200 Har du fået det forkerte ben ud af sengen i dag ? Eller svare du blot efter evne!!!!

Suplement til ovenstående citat, BB1 sådan uden og gå ret meget i dybden, pkt 1 begge ben fin fra land ud over kanten, pkt 2 bb1:: nogen
kan li Moderen, og andre Datteren, og med 99,9999% sikkerhed, bliver
de sq Gift bege to,
Men - men bb1 hvad evne til at svare, så ligger det som jeg lagde ud med, i første kommentar i tråden vel meget på linie med de øvrige kommenterende,

men så ved at læse videre i disse, må man vel sige, om du ikke er nået der til at en selvrangsagelse for dit eget bdste vil være,
pkt. 1 At du aflevere dit jagt tegn uden protest, og får så udleveret et bevis på, at du som Rolato fører kun fremover må deltage i jagtselskaber, som klapper, og fællesbespisningen samt sidde brand vagt ved et røvhul af gangen,

BB1 er du virkelig så naiv og tro, at det er kun det du foretager og gør, er det rigtige, for så kan du sq godt tro om igen, jeg ved ikke om du er smidt, eller sparket ud af nogen jagt foreninger, aner det ikke, men hvis nej det er du ikke, hvad så om du foreslog, dine jagt kammerater og sætte dig ind på trappen til Chr, Borg, med store banner hvor på du skrev dine ønsker, så alle også dem som ikke har noget at gøre med jagt at gøre de kunne se, at BB1 har noget og vil fortælle jer, men i skal ikke regne med andet, end det kun kommer BB1 tilgode, BB1 jeg syntes du skulle tage og komme af sted, BB1 jeg er så flink en fyr, så jeg skal nok lade dig stå og rådne op, indtagelse af Jægermeister, og Rød Ålborg er udelukket, da det kun vil forlænge, forrådnings processn, Resterne er der, bestilt tid til, at blive spredt ud over de eviges Jagtmarker.
God Flyve Tur

BB1 tag imod tilbudet, som er foreslået tidligere fra andre her på Tråden

søg læge BB1 eller kom afsted til en smerteklinik og få stille din egen tilfredshed , Syg// mere syg end normal, //// meget syg
og du vil vende tilbage med ren halm i træskoerne
Kjeld alias vic2000

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-06-09 17:12

Til Ballegaard Knudsen.

Jeg har ikke sagt det var dig der bruger net strømper til vagtler, det er også sygt og pakke en uskyldig vagtel ind i for at hunden kan more sig.
I dag var jeg i brugsen, der holdt en bil på parkeringspladsen, med klistermærker bag på hvor der stod Dansk Land og Strandjagt, jeg ventede til manden kom ud med varene, jeg fik en fornuftig snak med manden, medens vi stod og snakkede kom Statsskovridderen, ham fik jeg også en snak med, han sagde forøvrigt god for DLS jagtpolitik, han havde kun godt og sige om de personer der var med fra DLS i statsskovæsenets jægerfora. han anbefalede mig i øvrigt at melde mig i deres lokalforening, han sagde at statsskovvæsnet fik tilsendt bladet jagt og jægere, et rigtig godt blad.
Skovridderen var bekymret for fremtiden, omkrig krybskytteri, med at det ville blive et tiltag på grund af krise tider, med at folk skaffede sig kød af anden vej en fra kølediskene. Og det er nok det vi høre fra poli kredsene også.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 29-06-09 18:08

Til Ballegaard Knudsen.

Hej igen, jeg fulgte statsskovriderens råd, jeg gik ind på DLS hjemmeside hvor jeg kunne tilmelde mig som medlem. Efterfølgende skulle jeg se om der var noget nyt på Net Natur, her læste jeg med stor foragt, hvor ringe jægerforbundet varetager medlemmernes interesse, angående en vådeskuds ulykke, hvor et medlem gennem flere år har kæmpet forgæves for at få en erstatning, gennem A/S Dansk jagtforsikring, som er ejet 49% af jægerforbundet. Derfor taler Jægerforbundet ikke medlemmets interesse i så en alvorlig sag, for det koster kasse. Efter at havde læst om den tragedie blev jeg så gal i skratten at je meldte mig ud af Jægerforbundet pr omgående. hvad har vi ellers det store forbund til hvis ikke de taler medlemmernes sag.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-06-09 19:13

Nys hjemkommet fra ferie - det var lækkert at slappe lidt af.
Jeg kan stadig se, at der ikke er byttet om på henholdvis fjender og venner. Personfnidderen trives i bedste velgående. Alle elsker at hade hinanden.

En ting jeg lod mærke til, da jeg var på ferie, var at Tonganesere er et utroligt venligt folkefærd - ja, jeg var på ferie på Tongaøerne.
Det skulle simpelthen forbydes ved lov, at fuckhovedet EB Berthelsen, skulle have lov til at kalde sig Tonganeseren. Nå, men sådan er der jo så meget. Berthelsen elsker jo at smykke sig med lånt fjerdragt.

Som sagt, jeg var på ferie på Puleanga Fakatuio Tonga, og boede på hotel i byens hovedstad, Nukualofa. Absolut anbefalelsesværdigt......sku' jeg hilse og sige.

For nu at holde sig til tråden - jeg tror ikke, krybskytter generelt er medlemmer af nogen forening.
Ligeså lidt som DJ holder af forbryderne - ligeså lidt holder DLS af dem.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-06-09 19:58

Min farfar var krybskytte, og medlem af en afholdsforening.

Ved sgu itt` hvilket af delene han misbrugte mest

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-06-09 00:05

Ja,men da tillykke med det, men det vedkommer jo hverken tråden eller mig hvilken forening du er medlem af. Hver saglig i sin tro...

Til Heidi-Ho velkommen hjem fra ferien. Du skulle havde fortalt mig,at du skulle holde ferie på Tonga/min fætter er nemlig gift med en Tonganesisk Prinsesse. De bor nu i Austaralien, men har stadig meget familie på øerne. Du så godt at det er nogle meget store damer, det er min fætters kone også, men aldrig har jeg set nogen danse så godt som hinde på en hvis strand i måneskin.

Tombaneseren/e.b.berthelsen har aldrig sat sine ben på øerne. Tror han har fundet navnet i et gammelt Hus&Hjem....

- men nu tilbage til emnet krybskytten...
Jeg har kun stillet spørgsmålet. Fordi ingen undtagen krybskytten selv kan svare og det gjorde jeg på den måde, fordi jeg var sur over, at man ikke kunne/ville opfatte det hele som et link til en nyhed!
Personligt tager jeg ikke stilling til om vedkomne er medlem af den ene eller anden forening. Det er for mig ganske lige gyldigt..
Den der har begået ugerningen, må alle jægere simpelthen tage afstand fra uanset om han er medlem af nogen forening eller ej...
Det er der også nogle i denne tråd, som ikke har ville fatte og derfor straks begynder på personfnidder,men hvad man opfatter jo efter evne.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 07:46

Citat
og derfor straks begynder på personfnidder,men hvad man opfatter jo efter evne.

BB1 så fortæl os hvad fanø du vil, gøre ved svine pelsen, hvis du havde

vedkommende på egen hånd, ude på fri mark, ville du ikke starte med at skide i bukserne, og så derefter tilbyde vedkommende, at han /hun må låne din hund, og dernæst gi ham en fortjenste medalje, for godt gået, ??

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 30-06-09 08:35

Til vic 2000.

Nej Vic. Ballegaard Knudsen vil straks fatte mobilen og ringe til politiet og sige han har fået dødstrudsler.
De vil straks komme, højtstående personligheder som har nære slægtninge der er gift med en prinsesse og nært slægtskab til formanden for jægerforbundet og ejer af en søster riffel til prinsgemalen, vil få hurtig hjælp.
Måske vil Ballegaard Knusen nå at skide i bukserne inden hjælpen kommer frem. Tro endelig ikke at Ballegaadr Knusen er en hvilken som helst.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 10:32

Citat
ejer af en søster riffel til prinsgemalen,
ja Gud Fader og så til SØS,

En af de sidste jagt ture til solskinsøen, da kunne han sq ikke ramme med hans "" Dyre"" kanon, ( til 238,000 kr,) og som ellers skulle være IDIOT sikret til at ramme, uandset hvor meget Fransk mokka di pløre der er blevet indtaget før tryk på ram så, hvor imod en riffel til ialt incl, stift, 3800,oo kr. kunne lægge to dyr ned. så det var måske noget BB1 kunne lære a, eller måske skulle have et kursus i, at det er jord forbindelsen, der komer stiften til gode, og ikke spille højrøvet, for det mærker riffel gangen med det samme, og falder ud, inden tryk på ram så,

BB1 fortæl os lige hvad du vil gøre ved de bilister. ta solskindsøen, der er der blevet kørt 420 stk dyrevildt ihjæl på på et år, skal du også til at
hænge dem ud som svin, du er måske selv en af dem, fordi din fire hjulstrækker bil, ikke kan se forskel på skiltet, til ZOO have, hvor der er aftegnet et dyr, og så virkeligheden, fordi det er igen jord forbindelsen, der galt med på BB1,s dyt

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 30-06-09 10:47

Til Vic.

Overdriver du nu ikke?? Hvis du taler sandt, forstår jeg bedre At Dansk Jagtforsikring A/S ikke har penge til at udbetale skadlidte ved vådeskuds ullykker, da det er Dansk Jagtforsikring A /S der har sponsoreret Prinsgemalens riffel, og det er rigtigt, for det har vi Ballegaards Knudsens ord for

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 10:50

Citat
For nu at holde sig til tråden - jeg tror ikke, krybskytter generelt er medlemmer af nogen forening.

Nej det tror jeg heller ikke på. og vil helst heller ikke tro på det er dem.

Men til gendgæld tror jeg, sammen med deres mange unger, har nogen pa tu kort, til KJÆRS Tiviolipark,s skydebane telt, for at øve sig til nattens mulm og mørke projekt ( Kød på Bordet) koste hvad det vil,

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 11:25

Citat
Til Vic.

Overdriver du nu ikke?? Hvis du taler sandt, forstår jeg bedre At Dansk Jagtforsikring A/S ikke har penge til at udbetale skadlidte ved vådeskuds ullykker,

nej det gør han ikke, der smittede, vist ydelige lidt af til Bent Bendtsen.s

samling, næeeeeee du vi snakker ikke om pinots, til slik i røv drengne,

havde det været en vilken som helst anden bolsje butik, så er der kun kunden til at betale udgifterne, og så må du selv tænke resten, hvem der her tænkes på, ????

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 11:37

Citat
Nogle herinde kan ikke fatte, at ovenstående er et tip til et link, som man blot kan se også drage sine egne meninger om det skete

BB1 dine egne ord, i ovenstående citat,

der er nogle som ikke fatter;
BB1 hvor lang tid, har du måttet bruge, for at få det til at lyde således, nu det er fessen ind, skulle du så ikke bruge,
næste simestre, til at finde ud af, det du bliver bedt om, at svare på selv,

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 30-06-09 12:15

Ballegaard Knudsen påstår han selv har lavet en riffel, om det er den han taler om, eller det er anden der skulle være en tro kopi af Hans Kongelige Højheds riffel med serie no og det hele
Ballegaard Knudsen praler med han havde sin daglige gang ved denne bøssefabrikant, tænk!!! om han har gået og savlet på Hans Kongelige Højheds riffel, så tror fanden at den ikke kan ramme

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 13:13

Citat
Ballegaard Knudsen påstår han selv har lavet en riffel, om det er den han taler om, eller det er anden der skulle være en tro kopi af Hans Kongelige Højheds riffel med serie no og det hele

Det er li godt, noget af de værste gang bræk man må lægge øren og øjne til,
jeg spørger, har manden idet hele taget et bevis på at han må have våben pt. jeg tvivler dags dato, det kan godt være han har lavet sig en kopi, måske for tyve års siden, med samme serie nr som, Hans skidesæks, men det skulle så være for at hænge den op eller stille i stålskabet , for det har aldrig været lovligt selv og lave sit våben, som så benyttes på offenlige steder, hvor er sikkerheden hende med at løbet ikke springer, ved at bruge, to cykel pumper svejset sammen NIX- NIX, jeg håber sq ikke nogen rigtid jæger eller riffel skytte hopper på sådan en and, uandset om han er røvkikker eller slikker inden ved garden,

BB1 vil du ikke love mig at du kommentere dette her, omkring din egen

hjemmelavede slyngelbøsse, for gør du ikke det, ?? så vil du herfra få den

slynget på forsiden, BB1 jeg er lige glad med hvor mange antik aftrapper

du har i skabet pt. bare du har rene papier til at må have disse,

Accepteret svar
Fra : habibiPro

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-09 14:55

Vic. tag det lige roligt og spis brød til.

Du er slet ikke klar over hvilken uddannelse og viden Ballegaard Knudsens er i besiddelse af, jeg kan anbefale dig at gå ind og se på hans hjemmeside, det er nok at søge Ballegaards hjemmeside. Der står så galt om hans forfatterskab unerviser skyde og hunde indstruktør med meget andet.

Klap lige hesten inden du går op i stadet, ellers risikere du den sparker

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 30-06-09 19:50

Uden og skulle klappe nogen,

Når man er i besiddelse af dyre tjække, og kan gå ind i en ellers lukket

hundegård, til en glubs og bredkæftet hun Rottweiler som passer på sine

hvalpe, så bare ved at sige de magiske ord Wuf, så falder hovedet ned

mellem forbenene, så den kan se sig selv i røven, derfor er jeg, heller

ikke bange for at gå ind og se BB1 egen våben fabrik, du ved godt, at en

lille og vågen er bedre end en stor og doven= (pralrøv og med mange

tillåns medaljer på reversen)

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 30-06-09 20:31

Vic.

Nu er der slet ikke sikker at Ballegaard Knudsen har lavet riflen hjemme, BK havde sin daglig gang ved den gode ven bøssemageren, måske husker BK forkert at han bare har set på bøssemageren har lavet riflen. Som du selv var inde på har BK lidt med at pynte sig med medaljer.
Vi har slet ikke hørt fra vores gode BK i dag,man bliver helt urolig, det kan også være han er optaget af andre gøremål, måske skal en, have en grundig riffelindstruktion eller det er noget med hunde, der kan være så meget for et aktivt menneske, vi høre nok igen, når mørket falder på, hvis han da ikke er på arbejde, han siger han arbejder og har vagt.
BK er ikke så meddelsom når man stiller spørgsmålne, så vi får nok ikke at vide hvad han beskæftiger sig med.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 30-06-09 20:32

Tak for svaret habibiPro.

Vi bliver nød til at stoppe her- Hvad kan denne tråds ellers ikke udviklesig til.

Jeg sender et link om krybskytterri og I ender med, at debattere HMK. Prins Henriks riffel, som han bare til en orientering har flere af....

Ligeleds debattere I om man skal indmelde sig i DLS...

Begge dele er helt derude, hvor kragerne vender for, at flyve baglæns, for ikke at få sand i øjnene og hvor jorden er forlænget med bræder....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-06-09 23:26

Tråden er afsluttet..