/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Pay per download program?
Fra : CelinaL
Vist : 898 gange
29 point
Dato : 27-06-09 15:38

Hejsa :)

Jeg mangler et "pay per download" program på min hjemmeside - De fleste koster, puha mange penge.

Nogen der kender til et gratis program, så kan jeg evt. altid opgradere senere, hvis det er noget :)

Mvh
Celina

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 29 point
Dato : 27-06-09 20:30

Kan 10 øre pr. download gøre det? http://author.brothersoft.com/

Hvis det skal være helt gratis, så kan du vel bare linke direkte til en zip-fil på din hjemmeside i stedet?

--
Med venlig hilsen

Henrik Blunck
Tjen penge online - www.blunck.dk/tjen-penge-online
www.blunck.dk/sommer-sp - www.blunck.dk/tjenfritid

Godkendelse af svar
Fra : CelinaL

Dato : 28-06-09 00:14

Mange tak for svaret linux-man.
Jeg kigger på det :)