/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - nye pop-ups v/opdate
Fra : ingelein
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 25-06-09 23:05

Hej
Jeg er blevet belemret med nogle pop-ups når jeg lukker mit Outlook ned og ret hurtigt lukker det op igen. Så får jeg en boks, der fortæller at jeg mangler at lukke et vindue. Denne pop-op kan der klikkes ok i ------ men det kan jeg bare ikke. Der sker ikke en dyt. Jeg kan heller ikke lukke pop-uppen ned, men må gøre det via Ctrl-Alt-Delete. (Joblisten).

Er det noget vi er blevet belemret med ved en af de sidste opdateringer?

Håber nogen har oplevet det samme.

Mange venlige hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-09 23:48

Det fik jeg også efter en opdatering, men jeg slettede opdateringen. Så hentede jeg den og gemte den på min PC og derfra installerede jeg den. Nu kommer pop-up ikke mere.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-06-09 20:38

Hej granner1
Ja, jeg tænkte nok at det hang sådan sammen. Nu skal jeg lige se, hvordan jeg finder frem til den sidste opdatering.
mange hilsner og tak
Ingelein

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-06-09 22:46

Selv tak og held og lykke med det.

Og god weekend.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 03-08-09 21:25

Tak for svaret granner01.

Ja, mange opdateringer giver noget bøvl andre steder.
Mange hilsner
Ingelein