/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ingen EMILER ?
Fra : molokyle
Vist : 971 gange
500 point
Dato : 22-06-09 16:30

..er der andre, der som jeg; ikke inden for det seneste døgn modtager e-mails om nye indlæg i katagorier/spørsmål man abonnerer på?

..oder ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-06-09 16:35

Jeg har ikke fået en eneste så mon ikke de er ved at opdatere hos Kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 16:35

Nej, ingen e-miler her, jeg oprettede selv spørgsmålet forleden, nogle sagde de fik, men jeg tror ikke helt det var rigtigt

Jeg må lige huske at fjerne fluebenet her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 16:37

Ingen mails hos mig fra den 19 om aftenen

http://www.kandu.dk/Spg137193.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-09 16:38

Næe, stadigvæk ingen "emiler" har ikke fået siden lørdag

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-06-09 16:48

Jeg har fået flere - osse i dag - men det kan være, at jeg er en af de få udvalgte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-09 16:54

Her kommer også masser af emails

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-06-09 17:26

jeg har da fået masser, både om nye tip, nye spørgsmål og om nye komentarer i de spørgsmål jeg abonnerer på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-09 17:28

NIKS fordi jeg fjerner fluebenet i trådene.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 17:28

Jeg har TDC... hvilken udbyder har i??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-06-09 17:30

har lige modtaget ny mail fra dette ?

jeg benytter mig af tdc

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 17:36

Så forstår jeg det ikke, men det kan heller ikke være TDC når jeg tænker mig om, for jeg får da emiler fra andre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 17:37

Jeg har OGSÅ TDC ..som i-net udbyder

..jeg har netop opdateret mine personlige emil- og adresseoplysninger, samt mine profil abonnementer osv. hos kandu.dk

STADIG ingen emiler

</VENTER I SPÆNDING>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 17:39

Citat
Kommentar Fra : EXTERMINATOR Dato : 22-06-09 17:26
--------------------------------------------------------------------------------
jeg har da fået masser, både om nye tip, nye spørgsmål og om nye komentarer i de spørgsmål jeg abonnerer på.

Lucky you ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 17:39

I en anden "efterlysning" skrev Akle således

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor eller hvilken internet udbyder du har, men det samme fenomen var tilfælde for mig. I første omgang nul e-mails, men i anden omgang kun nul kandu beskeder, skønt resten fungerede ok.
Jeg gik ind på kandu oversigten og tilmeldte mig igen vedr. interesse abonnementer. Alle kryds stod fremdeles ok., så var det bare at trykke på SEND igen. Nu får jeg igen indlæg fra kandu.
I dette tilfælde var det udbyderen bbsyd eller sydenergi.
Muligvis arbejde på serveren???
Ved det ikke, - men muligheden kan jo være den samme for dig.

Men jeg ved ikke om det hjalp, jeg har ikke selv prøvet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-09 17:40

Citat
VENTER I SPÆNDING

Tjek lige på google om amager har "revet" sig løs

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 17:45

Nu har jeg også prøvet at sende mine oplysninger igen, men stadig lader Emil vente på sig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-09 17:46

Har TDC, får godtnok mail fra dem, bare ikke Kandu-mailer

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-06-09 17:55

Jeg modtager mail hver dag fra kandu.

Er I blevet blacklistet af KANDU??????????????????

hawaii7

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 17:55

Jeps... Klaudi -> Jeg får også emiler ...fra alle andre end service@kandu.dk

F.eks. fra: http://www.dating.dk/

Har prøvet at skrive til: rasmus@kandu.dk

..måske I, med emil problemer; sku' prøve det samme?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 17:58

..eller til; AVATAR/Smiley godkenderen: maria@kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 22-06-09 18:10

Halloooo....

Jeg prøver lige et par 'dobbelt'-profiler på div. emil-adresser: Mig:= Hm...
..og også mig:= moderator

..så må vi sé ..................,.-.-.-,-,??/(=//¤"!"''''***^¤3)

Hm...

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 22-06-09 18:12

SMART

..ik' ?

moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:13

TJEK !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:15

Jeg tror nu mere på at fejlen kan være hos TDC... mon de tror kandu er spam???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-09 18:17

Citat
mon de tror kandu er spam

Er det ikke det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:18

Tjaeh... hverken Hm... eller moderator ...får emiler på deres (= mine) respektable emil-adresser.
..såeh, ...noget er der altså galt med kandu's emil-server !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-09 18:19

Har været inde på TDC Web-mail og kigge i spam mappen, intet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:21

..og jeg har ellers ALLE de emil-adresser UDENOM TDC, ..jeg behøver ...hvis det sku' vær'

</ HTTP://WWW.CSSBOXING.COM/ >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:23

..eget domæne ...udbyder ..emilservice ..og lort

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-06-09 18:24

Juubii får emiler igen fra kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:32

Jow tak det gør jeg også nu...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:33

Men jeg har ikke fået alle........måske også meget godt de ikke kom allesammen på én gang, så kan jeg nå at få ryddet op i mailboksen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:37

yes ...Yes ...YEs ...YES ...YES !!! Klaudi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:38

Klaudi, måske vi glædede os for hurtigt.... tror du at du har fået alle dine mails?, jeg ved at det har jeg ikke, og nu er de stoppet igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:41

Ps. ALLE: Som sædvanlig; en dybt uretfærdig omgang med påængårnø's udlevering!
...men </QED>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:44

Nordsted1 -> Emilerne ankommer og strømmer ind i en skøn uorden

Nye ...gamle ...nye .. gamle ...meget gamle

Var det mon (E-)rasmus kandu.dk der gjorde udfaldet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:49

Så syntes jeg du skulle skrive til Rasmus igen, for jeg mangler mange emiler endnu... også nogle fra denne tråd, for jeg huskede ikke at fjerne flubenet hver gang jeg sendte

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-09 18:52

Det er vist gået i udu igen, jeg mangler flere emiler

ps takker for poænger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-09 18:58

Jamen, det er jo det jeg siger

De 20 styk jeg fik er langt fra, hvad jeg skal ha'...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 18:58

Ok. Klaudi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 19:02

Hér de sidst/senest ankomne emiler:

Citat
Kandu . dk Nyt spørgsmål hos Kandu.dk i kategorien 'Smalltalk' (spg.: 137263) I dag, 02:28 6KB
Kandu . dk Ny kommentar hos kandu.dk. (spg.: 137266) I dag, 08:59 5KB
Kandu . dk Ny kommentar hos kandu.dk. (spg.: 137264) I dag, 09:59 5KB
Kandu . dk Ny kommentar hos kandu.dk. (spg.: 137266) I dag, 18:30 5KB
Kandu . dk Ny kommentar hos kandu.dk. (spg.: 137264) I dag, 10:58

Hoved eller Hale?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 19:05

..og så vil jeg gerne ha' remoulade til mine pommefrit'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 22-06-09 19:08

Ud, væk med flueben...herfra.

Hm...

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 22-06-09 19:08

Do.

moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 19:09

...men JEG ska' nok føl' med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 22-06-09 19:16

hej jeg var inde med et spørgsmål om andre havde disse problemer,

har TDC bredbånds telefoni. masse af mails, fra andre end kandu,

for mit vedkommende har det stået på i 4 dage.

mvh
kjeld

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-06-09 19:47

Jamen TDC har opdaget hvor SNOTDUM du er, så de har udelukket dig. Du ødelægger deres image, og det vil de helst selv gøre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 20:28

Kandu.dk har udelukket dig: Krummen, Ram2, Klumme og alle dine andre profiler
...for ca. 100 år siden: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx ...remember?
Såeh.... er du den rette til, at bringe tvivl om ANDRE brugeres mentale habitus?
Helt ærligt, skru nu lidt ned for blusset:

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bigdogmetoo.htm

..koncentrér dig om det væsentlige her i livet: Øl, Fisse og Hornmusik

..og gem din omgangstone og vederstyggeligheder til privet sphaeren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 20:32
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 20:37

Ps. MOLOKYLE MORTENSEN har 2 ugers ferie ..og dermed MASSER af tid til, at skændes med og hudflette imbecile røvhuller, samt nyttige idioters forsøg på, at mase sig ind med uvedkommende og ubehøvlede kommentarer ved enhver lejlighed.

</ >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-06-09 20:42

Selvsamme idiots stærkeste våben:
Citat
molokyle, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Klumme, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

</ *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-06-09 08:38

Hvorom alt er:
Det var tilsyneladende en enlig svale, for jeg får STADIG ingen emiler fra kandu.dk
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-09 15:57

Nej jeg får heller ingen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-06-09 19:15
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-06-09 22:22

Er fejlen mon så hos TDC??

EXTERMINATOR, hvilken udbyder har du??............du ser jo denne, da du får mail, så jeg holder lige øje med om du svarer

Og du bliver nød til at svarer, jeg har betalt hele 50 spørgepoint for at se hvad i skriver,og jeg har ikke for mange af dem... spørger for meget

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-06-09 23:26

tja, jeg får stadig mails, og jeg vil da gerne gentage hvad jeg skrev tidligere i denne tråd: jeg har TDC som udbyder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-06-09 23:30

Citat
Der er ingen mails i denne mappe.

Klik her for at komme til oversigten over dine mapper

NUL EMILER !

Nordsted1 -> Det er kandu's e-mail dispatcher, der er ude af sync.

Du ka' evt. prøve at sende en emil til dig selv

TDC er næppe skurken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-06-09 23:35

jeg har lige testet om kandu skulle være havnet i en MAPS eller KELKEA database(spam) men det ser det heller ikke ud til

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-06-09 23:42

kom lige i tanke om noget.
jeg havde engang samme problem, ingen mails.
det blev løst ved at ændre måden jeg skrev min mail adr på.
kandu.dk's mailserver sendte ingen mails fordi jeg havde brugt store bogstaver i min mailadr.
da jeg havde ændret hele min mail adr til små bogstaver kom mails uden problemer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-09 07:58

Citat
kandu.dk's mailserver sendte ingen mails fordi jeg havde brugt store bogstaver i min mailadr.

Jamen vi fik jo et par emiler forleden aften

Jeg for mails fra andre

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-06-09 11:59

det jeg mente var at jeg havde brugt store bogstaver da jeg tastede min mail adr ind på kandu.dk
hvis i har gjort det samme så ville det da være nemt lige at prøve at ændre det til små og se om det hjælper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-09 19:17

Same, same... Ingen forskel

</MOLOKYLKE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-08-09 19:20

har du STADIG problemer???

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 06-08-09 19:22

Nul problemer nu... Slut herfra..

moderator

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-09 21:30

Heller ingen problemer her... altså med kandu e-miler