/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Udenlandsk studerende i DK
Fra : Nik_
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 19-06-09 22:42

Nogen som har gode forslag til tilbud til en udenlandsk studerende som kunne tænke sig at opholde sig i DK et stykke tid? Jeg tænker på en eller anden løsning med noget undervisning af en slags (evt i dansk) og så et sted at bo? Alt fra 2 uger til 3 mdr eller lign..

Har fx selv været i australien på sprogskole i 2 mdr. og boede hos en familie, købte det som et "pakketilbud". Findes noget lignende i DK?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 23:36

Udveksling
Udveksling i 6-12 mdr. med privat
indkvartering. Afrejse 1. august!

ICYE.dk

hej Nik_ Velkommen til Danmark

ja det gør det, masser af tilbud men hvad er du for en landmand
kjeld

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 19-06-09 23:39
Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 23:40

Nik_ når du har været her siden 2003 så må du da også selv kende
det du søger, eller er det bare en dobbelt fil der ikke gider selv at gøre noget,
luk op og fortæl om du er en dobbelt profil eller hvad

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 19-06-09 23:59

Kjeld man sidder vel ikke og spørger om noget man ved i forvejen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 08:51

jow nik_ det gør man i stor udstrækning Desvære,!!! specielt når du ikke oplyser hvad du er for en landsmand, og hvor gammel du e.v.t. er, og hvornår det e.v.t skulle være fra, bare ca,
for så bruger man et sådan spørgsmål til at flytte rundt med de forbanede
pointer, som nogle kanduer heger efter, for så at kan blive top skore,
hvis du oplyser landsmand og ca alder så skal jeg nok hjælpe dig videre til dem som kan give dig, som du selv skriver en pakke løsning, eller ander gode sager.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 09:11

AFS udvekslingsstudenter, har lokalforeninger over hele landet, du kan læse lidt mere her

http://www.pressport.dk/pressrelease/AFS-udvekslingsstudenter-vaelger-Danmark-5492.aspx

http://www.afs.dk/highschool0.0.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 09:46

Måske en International højskole er sagen??

http://www.ipc.dk/da/index.asp

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 20-06-09 10:00

Brug black list knappen på Vic

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-06-09 22:09

Altså det er ikke til mig selv jeg søger, men prøver at finde et godt tilbud til en ven fra USA som ønsker et ophold i DK.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-06-09 22:11

24 år.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 21-06-09 03:26

Citat
Altså det er ikke til mig selv jeg søger, men prøver at finde et godt tilbud til en ven fra USA som ønsker et ophold i DK.

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
24 år.[/CITAT

[CITAT]Kjeld man sidder vel ikke og spørger om noget man ved i forvejen
fra line99

Her er tale om voksne mennesker som spørger om hjælp, hvor skriver man ikke det fra start af, jeg spørger ??
I stedet for at svar giveren og den hjælpende hånd skal trække disse oplysninger ud af spørgeren, for mig en mærkelig måde at bede om hjælp på, også selv om starut pisser Frieda skriger om hjælp til hendes tomatsovs med våde varer,

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 21-06-09 22:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål