/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Aflivning
Fra : Stouenberg
Vist : 660 gange
500 point
Dato : 18-06-09 13:43

- hvordan får vi skåret halsen over på PointSluger? Det er jo tydeligt at vedkommende ikke bruger hovedet alligevel...

PS: det behøver ikke være en human henrettelse

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 510 point
Dato : 18-06-09 13:45

Vi stener ham, men mon ikke det er den samme der åbner profilnavne til hvert nye spørgsmål han har

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 18-06-09 13:56

Vi ignorerer ham simpelt hen, hvis vi kan - så kan han sidde der og lege med sig selv og sine mange point - og hvor sjovt mon det er ?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 18-06-09 13:58

Og på et eller andet tidspunkt får han vel så mange point, så han kvæles i dem

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 14:09

: severino

Dato : 18-06-09 12:39
--------------------------------------------------------------------------------
Ak ja, selv mod dumhed kæmper guderne forgæves!
Man bør vel nok bare ignorere sådanne kontakthungrende mennesker.
Det er vel den samme person som begynder at sende PM'er om facebook?

vic2000 / kjeld vil gerne forklare at han ikke har noget at gøre med det forbandede point rytteri som e.v.t servrino hentyder til, 100000% nej

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 14:20

Jeg spørger! for kort tid siden.
da blev der søgt til 500 klubben 11 profiler til bytning af point, og vi er alle klar over at vi deler point
de tog også forsiden med storm. men er der blevet taget hånd om det, ???
og få disse slettet, ??????????
kjeld

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-09 14:38

Ja kjeld
Der er taget hånd om det på Kandus egen måde. Og der bliver også taget hånd om dette idioti.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 15:34

Citat
Ja kjeld
Der er taget hånd om det på Kandus egen måde. Og der bliver også taget hånd om dette idioti
Fra granner01

Jeg kan kun sige mange TAK og vinker med der tilhørende alle løse ender, som er fast gjort ind til kroppen,
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 18-06-09 15:42

Citat
PS: det behøver ikke være en human henrettelse

jeg har en ret stor flishugger, der er leddig og som der skal en ret stor
traktor til for at trække rundt, der er en god stor åbning for indførsel af div.

var det noget der kunne bruges, ???
kjeld

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-06-09 17:14

Bare rolig - det lader til, at Kandu teamet endeligt er kommet op på dupperne.
De har nedlagt PointSluger, og de fleste af hans dummy profiler.

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-06-09 17:51

Tak for svaret bentjuul - og til alle jer andre, undtaget vic2,000...

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 18:29

Aflivet af Kandu Teamet

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-06-09 20:58

Ærgeligt at de ikke lige snuppede TOTALIDIOTEN vic2000 med. Han er da det dummeste som Kandu endnu har oplevet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 22:53

Tak Stouenberg så blev det til stening og det gik hurtigt, men som klumme skriver sprang de vic2000 over

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-06-09 23:35

Man skal ikke stene vic2000 i hovedet....Det sker der IKKE en dyt ved LOOOOL

Kommentar
Fra : ppppppppppppppp

Dato : 19-06-09 08:02

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus

Ryd dog ud i ALLE tumperne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 08:22

Citat
Ryd dog ud i ALLE tumperne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så ryger du nok med ppppppppppppppp med din dobbeltprofil, som du har måtte gøre til superbruger for at ha' råd til at købe det her spørgsmål og skrive en kommentar