/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er det her acceptabel ?
Fra : o.v.n.
Vist : 1050 gange
100 point
Dato : 18-06-09 12:22

Igen og igen kommer der en kedelig profil med mange brugernavne, hvorfor stopper Kandu ikke den slags effektiv, og ikke "kun" blackliste nogle få profiler som åbenlys driver gæk med point systemet, pointene rager mig en høstblomst, men "spørgsmålene" fylder som spam i Seneste 20
Er det femtiden på Kandu, så kan jeg finde bedre steder!
http://www.kandu.dk/spg137117.aspx
http://www.kandu.dk/spg137119.aspx
http://www.kandu.dk/spg137120.aspx
http://www.kandu.dk/spg137122.aspx
http://www.kandu.dk/spg137123.aspx
her er kun de første af en lang række, kom på banen Kandu team, og forklar hvorfor i tillader den slags, i kan jo så nemt som ingenting spærre den bruger og gøre det mere sikker (besværlig) at oprette nye brugere.
Der er sendt en mail til Kandu.dk med link til spørgsmålet her, mon der kommer en forklaring

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 12:29

Nej det er ikke acceptablet men nok desværre fremtiden. Det er jo ikke lang tid siden vis så det samme med refi og barkebillen, og der blev BarkeBillen da også blacklistet, men det hindrer vel ikke dem i at lave en ny profil og strate forfra.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 12:29

Det er møjhamrende irriterende med de spammere, og ærgeligt for dem som har spørgsmål, som hurtigt ryger om på næste side

Godt du har skrevet til teamet...........de plejer underligt nok, at reagerer når der er fusk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-09 12:32

Ja lige netop den slags meget åbenlyse fusk reageres der mod men teamet ved granteret godt hvem som står bag, jeg har bedt dem om at skrive her, men lad os nu se, de er MEGET usynlige det meste af tiden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-06-09 12:39

Ak ja, selv mod dumhed kæmper guderne forgæves!
Man bør vel nok bare ignorere sådanne kontakthungrende mennesker.
Det er vel den samme person som begynder at sende PM'er om facebook?

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 12:44

Citat
Man bør vel nok bare ignorere sådanne kontakthungrende mennesker
- enig, de må have en brist der gør at de vil gøre alt for lidt opmærksomhed.

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 18-06-09 12:44

Ja, jeg må også sige at jeg p.g.a. ovenstående også er ved at være træt af dette forum. Møj hamrende ærgerligt. Jeg har ellers fået rigtig god hjælp og sparring her. Øv bøv bussemand....

Jeg håber din kontakt til Kandu-teamet giver bonus, o.v.n.
Godt at du forsøger at gøre noget

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-06-09 12:45

Tag det som en mand o.v.n.

Du har været på kandu længe nok til at vide, at det hele bliver annulleret af kandu.

skinner ... nyd det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-06-09 12:48

Citat
Du har været på kandu længe nok til at vide, at det hele bliver annulleret af kandu
jo det ved jeg godt, men skide irriterende er det, så længe det står på hvorfor mon teamet tillader den slags ? Er det kroner og øre der afgør at de mange profiler tillades ? For det gør de så længe at det ikke er åbenlys point fusk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-06-09 12:58

Jeg var inde for at lave et tip, men jeg blev sur over det spam den idiot laver. Gid en eller anden kan gennemskue hvem det er.

Jeg forsvinder igen, gider ikke idioter der snyder og laver spam.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 18-06-09 13:03

Det er sgu da synd for dem vis sprørgsmål bliver presset ud af seneste 25 listen. Kors en IDIOT

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 18-06-09 13:05

Det undrer mig meget, at IDIOTEN har gidet sidde og lave 25 e-mail adresser til formålet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 13:19

Citat
Det undrer mig meget, at IDIOTEN har gidet sidde og lave 25 e-mail adresser til formålet?

Host host, to er nok

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 13:20

Ja, det er utroligt at man ikke kan finde frem til ham/hende, men det er jo nok hvis han gemmer sig bag en proxy, men mon ikke man kan nægte proxyservere adgang. Synd for dem der har lavet seriøse spørgsmål og drukner i det pjat.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 13:22

Citat
Det undrer mig meget, at IDIOTEN har gidet sidde og lave 25 e-mail adresser til formålet
kunne være en med eget domæne - men så burde han/hun være nem at finde

Kommentar
Fra : PointSluger

Dato : 18-06-09 13:26

Kommentar
Fra : PointSluger

Dato : 18-06-09 13:28

Føler mig helt på toppen - månedens bedste HURRA

PointSluger

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-06-09 13:29

bentjuul, ka' du ikke komme ind ad "bagdøren"? Så spammer vi ham/hende...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 13:33

Citat
Føler mig helt på toppen - månedens bedste HURRA

Og nyd det lige så længe det varer,for de bliver slettet igen

At du vil være dig selv bekendt, at ødelægge det for dem der har stillet seriøse spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 13:44

Citat
bentjuul, ka' du ikke komme ind ad "bagdøren"? Så spammer vi ham/hende...
næh Stouenberg desværre men der er en enkelt der tror det

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 14:04

Citat
bentjuul, ka' du ikke komme ind ad "bagdøren"? Så spammer vi ham/hende...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-06-09 14:33

achtonfem og jeg har måske en dør på klem til den profil og du skal ikke være flov det er jo ikke dig, der bruger bagdøren

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 14:35

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-09 14:47

Hvad er problemet? Sidst der var pointrytteri, var der alligevel kun konsekvenser for den ene af "rytterne". Ergo må vi gå ud fra det tilnærmelsesvis er tilladt!

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-09 16:15

Jeg mener sådan set,at vi skal ha`ondt af psykopaten.Han har sikkert en selvværd,så han ikke tør se sig selv i spejlet.Tåler ikke dagslys.Sidder bag komputeren bag nedrullede gardiner.Går først på indkøb,efter mørkets frembrud,i håb om ingen ser ham.Så må han jo til gengæld "vise muskler",når han sidder,dejlig beskyttet alene ved puteren.Han er sikkert også typen der lusker rundt om natten,i håb om lidt elskov,med en ko eller hest.
Ja undskyld,men det er nu min mening om "PointSluger".Han er en afviger-type.(Heldigvis).
Tænk hvis alle var indrettet på samme måde.
Kom til at tænke på ham her:
http://peecee.dk/upload/view/176439

Mosebaek.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-06-09 17:12

Nu er PointSluger og de fleste andre PointX fjernet - så det lader til, at Kandu teamet fungerer, men meget langsomt!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 17:23

Citat
Nu er PointSluger og de fleste andre PointX fjernet

Dejligt at se,de trods alt holder øje med "foretagendet".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-06-09 17:35

LOOOL tror i! Ellers også er "nogen" fredet. Fifleri tillades stadig. Kig i historikken på månedens bedste!

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 18:34

Tak for de venlige ord ...
Især til Mosebaek !!!

Passer 101 % !

Aflivet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 18:40

Selvtak Aflivet. Du har nok skiftet "ham".En retardering kan måske hjælpe dig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 18-06-09 18:57

Citat
LOOOL tror i! Ellers også er "nogen" fredet. Fifleri tillades stadig. Kig i historikken på månedens bedste!

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 18-06-09 19:12

Ja, nogen bliver aldrig "aflivet".

Kun den som "ærligt" snyder, for at provokere.

De er jo også lettere at få øje på.

Aflivet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-06-09 20:15

Citat
Kun den som "ærligt" snyder

En ny form for motorik???

Hermed må du lege alene i sandkassen.

Gå udenfor og slå dit hoved 25 gange ind i muren.Kan du så mærke en forskel,når du stopper???

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-09 20:51

3773... denne er langt under bæltestedet, vil du venligt vise mig, hvor jeg har fiflet

Citat
LOOOL tror i! Ellers også er "nogen" fredet. Fifleri tillades stadig. Kig i historikken på månedens bedste!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-06-09 22:05

Nordsted1

Jeg tror ikke 3773 tænker på dig

[/citat]
Nordsted1

Dato : 18-06-09 20:51

--------------------------------------------------------------------------------

3773... denne er langt under bæltestedet, vil du venligt vise mig, hvor jeg har fiflet
[/citat]

o.v.n.

Har du også fået mail fra kandu ???

Det ser jo ud til, at flere brugere har skrevet til kandu, og de har fået en mail.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-09 00:43

Jo jeg har fået mail klokken 18:13, teamet takker for hjælpen og det ser ud som om der blev ryddet op, bedre end de sidste par gange Kandu blev spammet
Point uddeling foregår i morgen, så i kan godt nå at komme med flere indlæg, nu er der weekend

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 19-06-09 06:54

Siger Teamet noget om, hvornår de laver om på deres egen troværdighed?

Månedens præmie.
Nyhedsbreve.
Kurser.
Gribe ind over for racistiske/blasfemiske/ærekrænkende udtalelser.
At man kan få svar fra Kandu, hvis man skriver.
(Ja, du kan, og det er jo fint)

Aflivet

Hvornår har Kandu været, som de selv påstår?

OK det er da flot formuleret, og jeg troede da, at det passede, da jeg blev medlem 1. gang.

****

Tak de hjælpsomme og tålmodige Kandu. brugere, som dig, o.v.n,
eller Eyvind, Nordsted1, HelleBirgitte, Klaudi, meritdk + et par stykker mere.

****

Aflivet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 08:30

Aflivet skriver
Citat
Tak for de venlige ord ...
Især til Mosebaek !!!

Passer 101 % !
Aflivet du bør nok linke til det du mener http://www.kandu.dk/spg137129.aspx#1568376 så andre kan følge med......................

Kommentar
Fra : Aflivet

Dato : 19-06-09 12:36

Citat
Jeg mener sådan set,at vi skal ha`ondt af psykopaten.Han har sikkert en selvværd,så han ikke tør se sig selv i spejlet.Tåler ikke dagslys.Sidder bag komputeren bag nedrullede gardiner.Går først på indkøb,efter mørkets frembrud,i håb om ingen ser ham.Så må han jo til gengæld "vise muskler",når han sidder,dejlig beskyttet alene ved puteren.Han er sikkert også typen der lusker rundt om natten,i håb om lidt elskov,med en ko eller hest.
Ja undskyld,men det er nu min mening om "PointSluger".Han er en afviger-type.(Heldigvis).
Tænk hvis alle var indrettet på samme måde. [Ked af det]

Ja, da. Sådan var ordene.

Korrektion:
Jeg går aldrig ud nogen sinde.
Sidder i en gummi-celle uden vinduer.
Foretrækker mus eller frøer.

Aflivet

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-09 12:59

Tak for svaret Mosebaek.
Citat
Jeg mener sådan set,at vi skal ha`ondt af psykopaten
ja sådan kan jo også se på det, jeg stopper her, i kan kan bare fortsætte hvis i har lyst, personen bagved har tilsyneladende ikke lært noget måske skal jeg have ondt af ham/hende

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-06-09 13:38

God weekend o.v.n. og lad os håbe at kandu på et tidspunkt gør brug af IP-adresser, og mere oplysning af den enkelte bruger