/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail adresse i USA
Fra : NIEBUHR
Vist : 1267 gange
100 point
Dato : 10-04-03 12:44

Er der nogen der ved, hvordan man finder en E-mail adresse i USA. Jeg har navn og adresse - men det er umuligt at finde ud af noget på div. søge maskiner.
Hilsen mig

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 10-04-03 12:58
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-03 13:19
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-04-03 14:05

http://www.anywho.com/ påstår følgende: Use AnyWho to find: phone numbers, addresses, maps & directions for Business and People in the U.S.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 10-04-03 16:40
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-04-03 20:42

Hej NieBuhr,

øh... det kommer an på om vedkomne har en e-mail, og hvis vedkomne har en e-mail har registreret den...

ellers så er der en del muligheder som også er blevet givet ovenover, jeg har dog taget mig den frihed at korte en søgning lidt ned på google...
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22find+email%22+usa&lr=

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : NIEBUHR

Dato : 11-04-03 13:31

Tak for svaret CLAN.