/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP servicepack 3 remove....
Fra : dhmoelsted
Vist : 746 gange
200 point
Dato : 10-06-09 18:23

Jeg har flere gange haft servicepack 3 på min pc, men hvergang med samme resultat KAN ikke køre med min svage amd. cpu , musik afspiller numrene hakker , alligevel lod jeg mig idag via update endnu engang friste til at installe den .
Samme resultat , så det gider jeg bare ikke men nu kan jeg ikke afinstalle den ligger ikke specifik i tilføj fjern er det et fif fra microsoft kunne en fortælle mig hvor jeg så afinstaller den , ved godt at jeg burde have den o.sv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-09 18:27

Har du for lidt ram ?

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-06-09 18:31

maskinen er en aldrende hp pavillion a 220 oprindelig med 512 ram som jeg så har fordoblet til max 512x2

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-09 18:43

Den bør ligge under - windows xp servicepack 3.

Gør den ikke det kan installationen mislykkes, se under

http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

der kan du se mislykkedes updateringer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-09 18:44

rens registreringsdatabasen med CCleaner

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-06-09 18:54

den ligger på maskinen står osse i cc cleaner som osse er kørt , kunne det være den der i tilføj fjern står som net framework 3.0 service pack 2?? nb står osse i egenskaber for system at 3 ligger på maskinen

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 10-06-09 18:55

Du kan afinstallere SP på denne måde:

Gå i Start -> Kør, kopier denne linie ind, og klik ok:

c:\windows\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe

Ellers er der kun en systemgendannelse tilbage.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-09 19:01

Gå ind i Tilføj/fjern programmer, oppe i højre hjørne er der en firkant hvor der står "Vis opdateringer" Den skal du sætte hak i, så kan du se opdateringerne.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-06-09 19:40

sådan tak

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-06-09 19:43

Selv tak

Kommentar
Fra : swarn