/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
download
Fra : PrivateDK
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 09-06-09 13:06

Er det muligt at downloade installationen til MS Office 2007 standard DK.
Til min lille bærbare uden CD rom læser.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 09-06-09 13:13

Nej.
Men har du ikke en anden maskine i huset med CDrom?
Meld maskinerne ind i samme arbejdsgruppe og del CDrommen.
Derefter gå til Netværksindstillinger og find IP adressen på den maskine der har CDrommen.
Nu åbner du så Denne Computer på din notebook og skriver \\IPADRESSE og du vil nu kunne se dette CDrom og installere derfra

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 09-06-09 13:19

Ja du kan da hente den fra nettet: http://office.microsoft.com/da-dk/suites/FX101677751030.aspx
det ser ud som om den er engelsk, men det kan sikkert ændres når du køber.
Husk at du kan hente en fuldstændig office pakke het gratis:
http://download.openoffice.org/index.html på dansk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-06-09 13:26

Går ud fra a t du har cd rommen.

Går også ud fra at makinen har et usb interface.

så køber , lejer eller låner du et usb cdrom drev.

Nogle af dr store grimme kasser til montage af harddisk med usb interface, kan man også sætte et cd /dvd rom drev i. Sådan et er da altid praktisk at have . Kan sikker fås for små penge.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 09-06-09 13:27

Hvis man har et netværk hjemme hvor 2 maskiner er på - er det nemmere bare at dele CDrom drevet = >ingen penge ud af lommen til extra invisteringer!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-06-09 13:29

endelig er der muligheden at du går ned på biblioteket bruger lånermaskinen med cdromdrev.

Derfra laver du en fil med disken . uoploader den til en server, hvorfra du hjemme kan dovnloade den.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 09-06-09 14:53

Kopier dvd'en med officepakken over på en usb stick der er stor nok, og installer officepakken derfra. Det gjorde jeg, og det virkede fint.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 09-06-09 17:13

Tak for svaret o.v.n..

Det var ikke det helt anvendelige svar, men det tætteste jeg kommer på.
Her: http://www.microsoft.com/office/downloads/
er de versioner man kan hente ned til sin PC. Surt når man har købt en standard til sin stationære.
Gad vide hvad de gør hvis man beskadiger sin købe CDrom, så må de jo sende en ny.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-09 00:48

Tak men du burde have accepteret svaret fra AmandaKanDu