/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
JOMFRUANE vedr. dit tip
Fra : Nordsted1
Vist : 663 gange
10 point
Dato : 08-06-09 14:58

Vedr. dit tip, så kan du måske også bruge dette link i din blog

http://www.privatbetaling.dk/

Betalingsmetoden, skulle være lige så sikker som det der tidligere hed - efterkrav -

Et tip mere til sælgere på dba

Har man en kostbar ting til salg f.eks bil/campingvogn e.lign, som ikke kan låses inde, kan det være en fordel, at købe et startkit til sin telefon, så man får et nyt telefonnummer, som kan oplyses i annoncen, men ikke er til at spore, før man er sikker på at det er en pålidelig kunde (så godt som man nu engang kan i telefonen)

På denne måde sikrer man sig, at tingen ikke bliver stjålet, imens man er på arbejde osv

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-09 16:46

Og send med GLS Pakkeshop.
Det er biligere. (De går kun efter størrelse ikke vægt)
Det er nemmere at afleverer pakkerne. (Kan afleveres alle mulige steder med lang åbningstid)
Hvis modtager ikke er hjemme, køres der ud anden gang.
(Så man ikke skal stå i kø på det forb..&)&¤¤¤&/(**^!"¤& posthus)
Gambrinus
http://www.gls-group.net/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/500057_gls_denmark_pakke_shop_priser.htm

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 10 point
Dato : 08-06-09 21:34

Tak for jeres indput.

Jeg har set lidt på privatbetalingen.dk og kunne helt ærligt ikke rigtig lide at anbefale noget, jeg ikke selv har prøvet. Det ser lidt for tilforladeligt ud, men fraskriver sig lidt rigeligt.

Ja, den med at man får udstillet sine værdier er ikke så smart - det vil jeg gerne gøre opmærksom på i bloggen.

Er indædt sur på post.dk, så tak for link til GLS - det vil jeg afprøve med den pakke jeg skal have afsted i morgen!

Der er intet så dejligt, som når andre tager ens arbejde seriøst.
Jeg får mere blod på tanden, og har lige skrevet lidt om kopivare her til aften.
Super - tusinde pointer til jer!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 21:49

Jomfruane, det er RyeJensen - jurist og kandubruger, der har anbefalet den hjemmeside med betalingssystemet

GLS har jeg kun prøvet en gang, og det var ikke positivt, jeg skulle modtage en pakke, men den kom ikke, jeg rykkede GLS, som svarede at den var sendt... sådan kørte det et par dage, indtil det blev opdaget, at joo den var afleveret til min nabo (vi hedder langt fra det samme!!) dvs naboen havde fået en seddel i postkassen, og havde kontaktet firmaet, og bedt dem om at afleverer pakken på hans arbejdsplads. Naboen havde lige haft fødselsdag så han troede at pakken var til ham, han havde modtaget den men ikke fået kikket på den

En i min familie har opdaget noget tilsvarende, men det kan jo da være vi bare har været uheldige??

Fortsæt endelig det gode arbejde

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-09 21:49

Tak for svaret jomfruane.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-06-09 23:26

Jeg har sendt og modtaget via GLS mange gange uden problemer.
Deres Track & Trace system fungerer perfekt.

Det eneste man skal være klar over, er at pakken er undervejs 2 dage, hvis man afleverer efter de har været ved afleveringsstedet på deres rute.

Men det kan man læse sig til på deres hjermmeside.
Gambrinus