/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Eksport e-mail konto Outlook
Fra : PrivateDK
Vist : 2141 gange
200 point
Dato : 08-06-09 14:55

Jeg er ved at rykke de sidste hår ud af hovedbunden.
Jeg har en MS-Outlook 2002.
Nu har jeg købt en ny PC og outlook 2007.
Jeg har fået eksporteret alle email adresser og mail mm.
Men mine konto oplysninger kan jeg ikke finde ud af at eksportere.
Jeg ønsker at eksportere min konto fordi den udgående server skal bruge et brugernavn og password. Det password kan jeg ikke huske og et nyt skal tilsendes med post.
Jeg har set flere steder at der skulle være en eksport knap når jeg ser på oversigten af mine email konti, men den er ikke i min outlook 2002.
Håber meget der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-09 15:17

Du kan ikke ekspotere dine konto oplysninger, det ville jo være et sikkerhedsbrud, du må finde ud af hvad kodeordet er.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 08-06-09 19:43

Prøv om du kan finde password med dette lille program:
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 08-06-09 21:10

Jeg har fundet dette fine program der kan gøre det:
http://www.outlookbackup.com/
Det har en prøveperiode på 30 dage. Helt fint, men lige netop den funktion jeg søger kræver at man betaler $40.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 08-06-09 21:11

Tak for svaret Klaudi.
Du har sgu lige reddet min aften. Den gør lige det jeg gerne vil.
Nem og simpel løsning.

Tak tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-09 21:20

Velbekommen, godt det lykkedes