/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Landkort man kan rette i
Fra : jeb3
Vist : 921 gange
300 point
Dato : 08-06-09 14:01

Hej.

Jeg sidder ofte med nogle opgaver, hvor jeg skal tilføje noget på et kort, eller flytte et bynavn, fordi der skal tilføjes noget.

Findes der et sted, man kan hente et kort, som man kan arbejde i?
Det er godt nok besværligt at sidde og "dække" bynavne med farvede boxe, og lægge textboxe indover.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-06-09 14:56

Der er copyrigtt på landkort. du må slet ikke rette på andres kort uden deres accept.

Accepteret svar
Fra : Larsigne

Modtaget 300 point
Dato : 08-06-09 15:33

Mon du kan bruge dette link, som tidligere har været her på kandu:
http://english.freemap.jp/

Hilsen Larsigne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-09 16:21

Du kan jo altid copy paste fra google map, hvor flexibelt det bliver
ved jeg ikke. Flytte stednavne lader sig ikke gøre.

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 08-06-09 19:01

Tak for svaret Larsigne.

Jeg klarede det med diverse textbokse, Farvede boxe, gennemsigtige boxe mm.

Rigtig klaphuggeri, men det lykkes.

Denne side kan jeg bruge til andre opgaver.

Tak

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 08-06-09 19:08

Velbekomme jeb3 - altid rart at kunne hjælpe
Hilsen Larsigne