/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Billige mørklægningsgardin
Fra : Graupner
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 07-06-09 20:21

Hej alle sammen,

Håber i har haft en god forlænget weekend.

Jeg skal ud og købe nye rullegardiner til kolonihavehuset - faktisk 12 stk. Så det er noget af en omgang.

De skal være med fjerder, sorte og eller helt almindelige.

Kan I anbefale et sted, online som i "the real world", hvor de har nogen billige og en en nogenlunde fornuftig kvalitet?

Tak,

Kenneth

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-06-09 20:24

Det billigste sted er Jysk Sengetøjslager, men de har ikke en onlinebutik

http://www.jysk.dk/

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 07-06-09 21:27

Du kan få en rulle sort afdæknings folie på f.eks land brugs centerbutik eller på træ laster

der kan du lave de fine gardiner, som så også kan tåle selvom sommervillaen skal stå vinter over
uden varme, de bliver ikke fugt skjoldet,

de fåes i flere kvalli

lidt lim som man bruger til plast tagrender. så du f.eks skal lave en løbe gang til mormor stangen

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-06-09 13:29

Noget af det billigste der findes:

http://www.uniggardin.dk/rullegardiner.php

ellers kan du altid prøve Den Blå Avis

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 09-06-09 14:17

@ Nordsted1 Jysk har desværre kun med snortræk og ikke med fjeder. De er ellers billige..

vic2000 Lyder som en god ide, men jeg vil gerne have rullegardiner/mørkelægningsgardiner og ikke almindelige gardiner, som jeg tror din løsning er.

@ sp4nker Ser fint ud - prøver at kontakte dem med et tilbud!

Vender tilbage når jeg har fundet den bedste løsning