/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Sens penge til Manilla
Fra : gladston
Vist : 464 gange
300 point
Dato : 05-06-09 12:19

Jeg skal sende et lille beløb (400kr) til Filippinerne.
Er der nogen , de er billigere end Western Union, der tager 95 kr. for jobbet?
Det er til et sted uden banker, mobiltelefoner og elektricitet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-06-09 12:22

Citat
Det er til et sted uden banker, mobiltelefoner og elektricitet.

Hvad faén skal de bruge penge til et sådant sted

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 12:35

Hejsa

EN SUPER SUPER GOD IDE

GÅ IND I DEN NÆRMESTE DYRE HANDEL DER KØBER DU DIG KKE FOR MAGER

bREV DUE OG HÆNGER SKILLINGERNE OM HALSEN, MEN DA DET ER EN LANG VEJ,

OG DEN SKAL MELLEM LANDE NOGLE GANGE, SÅ GØR DUEN EN BJØRNE TJENESTE

OG BRUG SEDDELER DE VEJER IKKE SÅ MEGET SOM KLINGENDE MØNTER,

FOR DU ER DA GODT KLAR OVER SOM REFI SKRIVER HVAD FANDEN SKAL DE HAVE

DINE SKILLINGER FOR. SOM DE IKKE KAN BRUGE TIL EN SKI,

HVOR IMOD EN PENGE SEDDEL DEN KAN DE DA ALTID TØRRE DEM I RØVEN MED

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-06-09 14:04

Hvis du laver papirflyvere ud af pengesedlerne, og stiller dig op i rundetårn en dag vinden blæser den rigtige retning, og sender flyene afsted deroppe fra, så vil det faktisk være muligt for dem at flyve helt til Manilla - og så er det helt gratis.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-06-09 15:19

vic2000:

Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
er nok som alle andre refi skriver 60% af DK,s befolkning
--------------------------------------------------------------------------------

Spørgsmål
- Ubesvarede 6
- Besvarede 5
- Annullerede 1
- Slettede 0
Ialt 12

--------------------------------------------------------------------------------

tag jer ikke af vic, han er bare alene hjemme, snotunge!

God weekend

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-06-09 16:05

I øvrigt har de både banker, mobiltelefoner og elektricitet i Manilla

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 16:14

Fra Stouenberg

ITAT]snotunge! [/CITAT]

Har været, men brugt meget få lommetørklæder for at sammle op,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-06-09 19:39

Citat
tag jer ikke af vic, han er bare alene hjemme, snotunge!
ja en snotunge der forsøge at belære andre om "ærlighed"

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 21:00

Fra bentjuul

Citat
ja en snotunge
har holdt 65 fædselsdage uden bleer og en halv seson med ble.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-06-09 11:47

Kandu, Vejen til en hurtig løsning.

Ikke megen hjælp vor Philipinske bruger får her...

Mon ikke vi skal til kun at svare, når vi har noget positivt at bidrage med?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-09 12:40

Citat
Mon ikke vi skal til kun at svare, når vi har noget positivt at bidrage med?

Det er et spørgsmål du skal stille Kandu.....

Deres administration af brugere og sitet i det hele taget er under AL kritik....

Her går det som i andre børnehaver - sålænge nogen tisser i bukserne er der brug for dem

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-06-09 13:39

Hvem har tisset i bukserne????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-09 14:49

Der er der vist MANGE der har - og endnu flere er på vej....

Det er det her med at det varmer et kort sekund - derefter ER skaden sket......

Det samme sker på Kandu

Bunkevis af profiler opstår - "tisser" i bukserne (læs Kandu) - og derefter skifter de blot "underbukser" - stanken er der stadig

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 10-06-09 15:05

Du der Gladston,

Nu du så gerne vil finde en der vil tage dine skillinger med til MANILLA,
hvad med at skrive en stor chek på virkeligt et beløb der siger spar to , så kan du jo give en
kurerer transport alle skillingerne, så kan de jo tage noget MANILLA HAMP med retur, som
du så kan sælge til Gutterne inde på CRISTIANIA så de kan få dem en krasser, og så snart det så er gået op i røg, så har du muligheden igen med at sende den Danske krone ud af landet, o.s.v.

Tænk dig om, danskerne er også fattige, der sidder enlige mødre og fædre med både 2-4 børn.
som ikke har til dagen og vejen skal de ikke også hjælpes, ???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-09 16:35

Gladstom

Du går i banken og beder dem om at udskrive en check på 400 kr. Og den sender du med posten. Den er crosset så ingen andre kan indløse den end den som den er tiltænkt til.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-06-09 16:37

Du kan gå på www.manillahuset.dk - der er måske en der skal hjem og vil tage dem med for dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-09 16:50

Citat
Det er til et sted uden banker

Citat
Du går i banken og beder dem om at udskrive en check på 400 kr. Og den sender du med posten. Den er crosset så ingen andre kan indløse den end den som den er tiltænkt til.

Jow

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-06-09 14:38

- det er for sent, køb dig en pizza...

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-06-09 01:31

Ikke for at lyde gammelklog aller noget, men hvordan havde du tænkt dig at modtageren skulle hæve pengene hvis der ingen banker eller lignende findes? Tror måske lige du skulle overveje en ekstra gang om det nu er klogt at sende penge til den modtager... Det lyder i mine øre som et fupnummer!

Men ellers er enten Western eller Forex ret gode til at tage sig af disse ting... Det koster et gebyr, men det er jo også fair nok. Havde vedkommende en bankkonto kunne du jo bare overføre via netbank?

Kommentar
Fra : gladston

Dato : 26-08-09 17:38

XOOM.com kan gøre det for $ 8,95
Der er ganske vist en times tid til nærmeste kiosk men det er OK.

Spørgsmål løst. Tak for jeres indlæg

Annuller spørgsmålet
Fra : gladston

Dato : 26-08-09 20:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål