/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål
Fra : Nulle81
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 04-06-09 23:24

Hvordan lukker jeg et spørgsmål, hvis jeg ikke har fået svar på det man spurgte om?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 04-06-09 23:26

Så kan du annullere det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-09 23:30

Det gik jo fint med at annullere spørgsmålet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-06-09 23:32

Du kan jo også se tiden lidt an og se om du ikke får et brugbart svar... dit spørgsmål bliver først lukket af kandu efter tre måneder (dvs annulleret, og du får nogle strafpoint)

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 04-06-09 23:33

okey. Men nu har jeg et spørgsmål der har lagt i 2 måneder og jeg har i mellem tiden selv fundet svaret.

Er der ikke andre muligheder end at annullere det?

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 04-06-09 23:34

Får man ikke også strafpoint eller noget ved at annullere det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-09 23:36

Du får 5 ledige point, hvis du selv annullerer.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-06-09 00:30

Egentligt burde de udlovede point være tabt, når man annulere.
Alt for mange tror at vi kanduer sidder 24-7-365 og venter på dit spørgsmål.
Men vi er en del som også har et søvnbehov, lige som der er en del, der har forskellige tidspunkter, hvor de skal ud og tjene til føden.
Et spørgsmål bør mindst være åbent i 24 timer, hvis der ikke er kommet et brugbart svar, før det kan annuleres.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 08:57

Til serverino

Citat
Et spørgsmål bør mindst være åbent i 24 timer, hvis der ikke er kommet et brugbart svar, før det kan annuleres.

Jeg har lagt mærke til den ene gang efter den anden,, ??

Sådan lidt efter at der er en masse der har givet deres besyv med,

Så kommer SERVERINO med den ene guld klump efter den anden,

Serverino er det bevist du venter til alle røvhullerne de har stået åben, og så fessen i sig selv igen,
og så kommer du med løsningerne, ?????????????????

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 05-06-09 13:22

Jeg har aldrig annuleret et spørgsmål,gør det heller ikke.
Hvad enten jeg får brugbart svar eller ej. Når der kommer et svar som løser mit problem,så accepter jeg det. Kommer der ingen brugbart svar,vælger jeg den som jeg syntes har gjordt sig megen umagen for at hjælpe mig.
Folk der har forsøgt at hjælpe mig,vil jeg gerne belønne.
(med ubrugelige ligegyldige point). Hvad pokkert skal jeg bruge dem til,hvis jeg stadigt har til at stille det næste spørgsmål .
vvdriver

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 05-06-09 14:09

Citat
Hvad enten jeg får brugbart svar eller ej. Når der kommer et svar som løser mit problem,så accepter jeg det. Kommer der ingen brugbart svar,vælger jeg den som jeg syntes har gjordt sig megen umagen for at hjælpe mig.
Folk der har forsøgt at hjælpe mig,vil jeg gerne belønne.
(med ubrugelige ligegyldige point). Hvad pokkert skal jeg bruge dem til,hvis jeg stadigt har til at stille det næste spørgsmål .
vvdriver

Hvorfor kan alle kanduer ikke finde ud af, at indordne sig på samme måde som dette citat siger og fortæller?????

Godkendelse af svar
Fra : Nulle81

Dato : 05-06-09 14:10

Tak for svaret ans.