/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
SEO Ekspert/pagarank
Fra : kidder
Vist : 924 gange
70 point
Dato : 02-06-09 18:25

Hejsa Kære Kandu`er

Så er jeg på banen igen

Jeg har 2 domæner hvor det ene er opsagt og vidrestillet via DSN til andet,dette fungere som det skal. Jeg er dog kommet i tvivle om hvorvidt jeg skal fjerne alle filer på det gamle domæne, for at bevare min pagerank.

Håber der sider en SEO ekspert her der kan vejlede mig

Knuz Kidder

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 70 point
Dato : 02-06-09 21:11

Din pagerank kan (i et vist omfang) bevares ved at lave en 301 redirect.

For yderligere tips om SEO vil jeg anbefale, at du læser min blog.

--
Mvh

Henrik
http://seo-for-begyndere.blogspot.com/

Godkendelse af svar
Fra : kidder

Dato : 03-06-09 22:09

Tak for svaret linux-man.

Jeg vil studere din blog nærmere

Mvh Kidder

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 03-06-09 22:17

Hey igen ja jeg kommer igen ,var lidt for hurtig i svinget

Jeg skal lige forhøre mig ,jeg fik fakstisk ikke svar på om jeg skal slette alle filer på det gamle domæne ? samt hvis jeg laver en 301 redirect ,vil det forstyrre min DSN omdiragering`?

Mvh Kidder

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 03-06-09 23:46

Ja, slet endelig de gamle filer. Ellers får du penalty for duplicate content.

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 04-06-09 12:25

Tak linux-man fordi at du lige støvede min hukommelse af

Ja jeg mente nok der var en hage ved at have 2 identisk sæt filer i forbindelse med Googel og pagerank ,nu er alle de gamle filer slette fra det gamle domæne,så Googel ikke tror mit nye domæne er en kopi og ikke gider vise i vores indeks

Mvh Kidder