/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filplacering for Notepad doks
Fra : hovhow
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 01-06-09 21:33

Hej...

Jeg har bemærket at min Notepad, pludselig vil gemme dokumenter i mappen "delte dokumenter" i stedet for i den almindelige "dokumentmappe". Det er lidt irriterende.

Er der nogen som ved hvor/hvordan man ændrer/håndterer standardfilplaceringen for Notepad?

PFT

HovHow

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 21:43

Du gemmer et dokument i Dokumenter, programmer husker hvor du sidst har gemt, og foreslår samme sted næste gang du vil gemme, så sidst du gemte et dokument, da gemte du i Delte dokumenter

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 01-06-09 21:56

Tak o.v.n.

Så man kan ikke indstille Notepad til at gemme det samme sted hver gang, uanset forrige "gemmested"?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-09 22:00

Det tror jeg ikke, men har aldrig forsøgt jeg har bare bemærket at sidste gemmested bliver foreslået næste gang

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 01-06-09 22:06

Du har sikkert ret o.v.n. - Microsofts veje er uransagelige.

M.v.h.
HowHov

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-09 22:08

Citat
Microsofts veje er uransagelige
ja bestemt Selv tak