/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejser fra Tyskland og Sverige
Fra : tinolarsen
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 01-06-09 21:22

Nogle der har link til nogle gode hjemmeside i Tyskland og Sverige hvor man kan købe billige rejser.

Gerne kør selv ferie, men også gerne charter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-09 21:23
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-09 22:08

Kig her.
http://www.sas.se/Default.aspx?vst=true&epslanguage=SV
Der kan du bestille som det passer dig.

Accepteret svar
Fra : Larsigne

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-09 22:10

Hvis du vil finde en god og billig charterrejse i forhold til danske udbud, så prøv at kikke på: http://www.urlaubschnell.de
Vi har lige været 14 dage i Alanya, Tyrkiet og vi rejste kr. 2600,- ialt, billigere end fra Kastrup.
Det var et Super hotel med pool, men kun 70 meter fra den bedste sandstrand.
Det kan anbefales
Hvis du ikke har været i Hamburg Lufthavn før kan du kikke her hvor du også finder en rigtig god kørselsvejledning, hvad enten du kommer fra jylland eller sjælland. Øverst på siden er der 2 små firkanter og hvis du klikker på dk, får du teksten på dansk - en = engelsk: http://www.ham.airport.de/de/preiswert_ab_hamburg.phtml
God ferie fra Larsigne

Kommentar
Fra : Larsigne

Dato : 01-06-09 22:24

Parkering er også kr. 100,- billigere pr. uge i Hamburg ift Kastrup, men hvis du kender tidspunkt for afrejse, kan du på: http://www.ham.airport.de/de/preiswert_ab_hamburg.phtml udkrive en P-billet og på den er der en stregkode som du scanner på P-betalingsautomaten ved hjemkomst og derved får du yderligere € 10,- i rabat. I automaten kan du betale med de mest almindelige kreditkort eller med €.

Hilsen Larsigne

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-06-09 01:53

Du kan købe en kør selv ferie af mig. Hvis du selv har en bil, og sender mig 1000 kr., så kan du køre frem og tilbage mellem Sverige og Tyskland alle de gange du vil.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 02-06-09 19:59

Germanwings flyver mange billige ruter.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 15-08-09 22:04

Tak for svaret Larsigne.