/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grådighed.
Fra : Mosebaek
Vist : 884 gange
200 point
Dato : 31-05-09 22:43

Her er igen en "ydmyg" tjener,fra vort gamle arbejdsmandsparti,der er lidt for glad for (andres) penge.
Citat
http://www.bt.dk/article/20090531/politik/90531018/

Helt ærlig: At gi`sådan en mand indflydelse i EU,er det ikke at sætte ræven til at vogte gæs.
Lad ham glide ud i glemsel.Lad ham evt.få et job som jord og beton arbejder.Med lidt vabler i næverne tilfølge.Han har helt sikkert aldrig prøvet at have sorte negle.
Kunne være interessant,med en kommentar fra Vagnr/PeterTheisen,ang. en sådan rød pengepuger.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-05-09 22:49

ØØØhh!!!! Link under citat ???????????

Men her er den:

http://www.bt.dk/article/20090531/politik/90531018/

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 23:13

Skulle sådan en plat ugle ikke jages yil vestkysten og plante læbælte enda uden mad og drikke som siger, så der ikke forsvinder mere af danmark end der pt er røget af kassen . satan stå i sådan
krapyler, hvad fanden "" ja undskyld man bkiver sur,"" kan vi gøre for at komme den rotterede EU

prøv og tænk jer havde han så været den eneste ok nej for hulen det er en hel bus fuld

hvor mange toiletter har vi ikke kunnet få langs de danske motorvej så chaufføerne i skal pisse i en cola flaske og besørge stort i en pitza bakke fordi der er forlangt imellem toilettet. for de EU kroner

UD A EU --- UD A EU -- UD a EU det må være alles ønske efterhånden

hvordan kommer vi ud ?????????????????+ her nin stemme xxxxxx

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-05-09 23:17

Hold da kæft en fed fidus

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 23:35

Hvorfor er vi i EU, for at de få kan score kassen? Det ser sådan ud.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-05-09 23:37

Ja,det værste af det hele,jeg røg sku nok selv på den,hvis jeg fik chancen.
Magten korrumperer.Det ses desværre tydeligt,hvor glade politikere er for (andre folks) penge,uanset partifarve.Og uanset at de bliver forgyldt i forvejen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 31-05-09 23:42

Manden har overholdt reglerne så det er institutionen i skal gå efter.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 31-05-09 23:57

Halvhjernen Thoomas Haugård har ikke fattet, at det er Dan Jørgensens brudte løfte der er sagen, og ikke institutionens mangler.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-09 00:04

Citat
Manden har overholdt reglerne så det er institutionen i skal gå efter.

Din konklusion kommer slet ikke bag på mig,Thomas.Haugaard.
Jeg synes bare det er helt til grin når socialister,den "lille mands" beskytter og værn mod storkapitalen,viser sig at være ligeså pengegriske og grådige som f.eks. bolighajer.
Bolighajerne overholder nok også "reglerne",ellers kunne de vel ikke eksistere.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-06-09 00:06

Hvis du læser hvad manden faktisk lover så er det at han vil fremlægge regnskab når hans valgperiode er slut.

Det var det han lovede før valget og det han lover efter valget.

Hvad er problemet udover at nogen ikke kan læse indenad og bruger BT som kilder.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-06-09 00:08

Nå Hr Mosebaek hvad er dit forslag til hvordan han burde havde ageret ?

På samme måde som Mogens Camre og investeret i villa ved Bagsværd Sø ?

Accepteret svar
Fra : JoyLip

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-09 00:50

Det er usmageligt, og jeg kommer naturligt nok til at tænke på den gang da EU i 2008 savnede bilag for 30 milliarder.

http://www.berlingske.dk/article/20080208/danmark/702080003/

Dan Jørgensen, ordfører for budgetkontroludvalget, havde den gang travlt med at råbe op om dokumentation for de mange forsvundne penge. Citat: "Ingen dokumentation, ingen godkendelse", siger Dan Jørgensen. Men nu hvor det kommer til 1 million han ikke selv kan/vil redegøre for, så bliver han tøsefornærmet, og opfordrer i stedet BT til at "gå efter de andre". Jesus Christ, hvor gammel er han?. Han skulle have et los i røven og nægtes flere rejsepenge indtil han har dokumenteret at hver eneste krone han har fået udbetalt er gået til rejsetransport, og KUN transport.

Ingen dokumentation, ingen godkendelse, siger Dan Jørgensen.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-06-09 04:48

Smart, at fremlæge sit regnskab, når valgperioden ER slut!!! Idioter er der nok af!!! Men behøver de, at sidde i EU allesammen....?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-09 05:00

Der var i tidernes morgen en minister som sminkede nogen regnskaber over vore fælles midler.

Siden blev han statsminister , ...senere general ..af en slags

HURRA

Hvad skulle vi dog gøre uden disse kreative genier på højrefløjen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-09 05:09

Højt besungne erhversfolk og 'samfundsstøtter' ryger i fængsel for deres plat og svindel.

Politikere bliver udnævnt/valgt til lukrative retræteposter.

Hvorfor falder det en og anden fra brystet, at det netop er en socialdemokrat i denne forbindelse?

Er der en 'skjult' dagsorden Mosebaek ?

Der er skam mér end rigeligt at tage fat på, når det gælder højrefløjen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 01-06-09 05:20

De sidder da både til højre og venstre - de dér platugler!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-06-09 06:50

Citat
Der er skam mér end rigeligt at tage fat på, når det gælder højrefløjen.
ja, vel næsten lige så meget som der er at tage fat i på venstrefløjen

Kommentar
Fra : Båndsalat

Dato : 01-06-09 08:20

EU med disse frynsegoder - rejsepenge, blyants-penge osv er en djævelsk opfindelse.

Vi skulle aldrig være havnet i EU !

Og politikere fra højre, venstre + modstandere af EU skulle være for seriøse til at misbruge (eller rettere sagt bruge) systemet for at få så meget ud af pengekassen som overhovedet muligt.

Valgløfter er nærmest til at grine af (desværre).

Men det må da for hulen være muligt at stemme på nogle ærlige politikere, som ikke udnytter systemet til sidste dråbe.

Jeg stemmer på en modstander af EU, og håber vedkommende ikke er i Europa Parlamentet for at skore kassen, men arbejde seriøst for at EU skal blive bedre,
når vi nu engang er havnet i denne suppedas.

Båndsalat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-09 09:59

Citat
Nå Hr Mosebaek hvad er dit forslag til hvordan han burde havde ageret ?

Jeg skal afholde mig fra at komme med forslag.Det ville nok ikke hjælpe stort.Forsøger bare at afdække,hvar langt hans anstændighed når.Og det har jeg sådan set,fundet ud af:Nemlig til hans næsetip.

Citat
Er der en 'skjult' dagsorden Mosebaek ?

Det kan man måske nok sige der er:Jeg kunne tænke mig at,politikere der påberåber sig at være fra arbejderklassen,førte sig frem i de lidt lavere luftlag,hvor vi andre opholder sig.Og ikke bare har deres fangarme ude efter gold mammon.Jeg har selv været "arbejder" hele mit liv.Bl.a. derfor synes jeg det er trist,ikke at kunne se forskel fra venstrefløjen og til de "fæle kapitalister",når det gælder personlig vinding.(Ragen til sig).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-06-09 10:05

Mosebaek du har stadig kun dine oplysninger fra BT. Det eneste jeg har hørt om Dan Jørgensen er at han er en af de flittigste personer i EU parlamentet hvilket også er grunden til at S har valgt ham til spidskandidat på trods af han er relativt ukendt.

Ikke engang socialdemokratiet selv påstår at det er et arbejderparti.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-09 10:05

Er der noget at sige til,at man mister sin "barnetro",når det gælder politik.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-09 10:17

Citat
Ikke engang socialdemokratiet selv påstår at det er et arbejderparti.

Nej,den kommer de vist heller ikke langt med,længere.

Jeg kan se,i min hjemkommune,hvordan de socialdemokratiske spidser,fører sig frem.
Audi`er & Mercedes`i carporten.Jeg kan godt forstå,at det kører på pumperne for LO.Solidaritets
fornemmelsen,er ihvertfald forsvunden,fra toppen og nedefter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-06-09 10:26

Misundelse er ikke en rar ting.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-09 11:38

Citat
Misundelse er ikke en rar ting.

Muligt.Jeg kender ikke noget til det,så det kan jeg ikke udtale mig om.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-09 14:52

Det offentlige skal spare - men åbenbart ikke EU!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-09 14:00

Citat
Jeg kunne tænke mig at,politikere der påberåber sig at være fra arbejderklassen,førte sig frem i de lidt lavere luftlag,hvor vi andre opholder sig.Og ikke bare har deres fangarme ude efter gold mammon.

Undrer mig en smule, at forventningerne til en 'politiker fra arbejderklassen' forventes, at opføre sig mere sobert og retlignet, samt være mere økonomisk påholdende end politikere fra højrefløjen.

Hvordog det? Har højrefløjspolitikere da Carte blanche til, at berige sig på andre 'bekostning' og det derfor betragtes som helt Ok., medens der falder brænde ned, hvis man politisk befinder sig til venstre i salen?

Besynderlig tankegang du dér er eksponent for Mosebaek

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-06-09 19:54

For at begynde med det sidste først:
Citat
Hvordog det? Har højrefløjspolitikere da Carte blanche til, at berige sig på andre 'bekostning' og det derfor betragtes som helt Ok., medens der falder brænde ned, hvis man politisk befinder sig til venstre i salen?

NEJ,NEJ,NEJ.Men jeg tror du vil misforstå mig.Mere er der vel ikke at sige om dette.

Citat
Undrer mig en smule, at forventningerne til en 'politiker fra arbejderklassen' forventes, at opføre sig mere sobert og retlignet, samt være mere økonomisk påholdende end politikere fra højrefløjen.

Fordi du er "for ung" Molo.Du har helt sikkert hørt om "klassekampen".Men jeg er gammel nok til at ha`"følt" den.For at sætte tingene lidt på plads,kan jeg fortælle dig at jeg er født udi en "Radikal" familie.Ikke at de stemte sådan,men var prototypen på een (Dengang).: Lille husmandssted.Far kørte mælk om formiddagen,mureroppasser om eftermiddagen.Så vi 8 (otte) søskende fik lov at bestille noget.Så jeg kender absolut til små (men varme) kår.Bl.a. derfor,bliver jeg harm,når de unge fusentaster fra venstrefløjds-patierne,"Åh så gerne" vil identificeres,med den "lille mand" og "arbejderklassen".Samtidig med de bruger hundrede af tusinder,til forskellige "udskejelser".
"Og kan vi luske nogle tusinder kroner i vores egen lomme,er det helt iorden".Molo,hvis du ikke fatter hvad jeg mener,så sæt dig ind i Ritt Bjerregårds "karriere".Så tror jeg du forstår.
Heldigvis er ulighederne idag,udjævnet langt henne ad vejen.Og jeg skal nok bare "vænne" mig til at idag er der nok mangemillionærer,der stemmer på Socialdemokraterne.Måske også EH.
Se,det blev jo en længere føljeton.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-06-09 21:36

Tak for svaret JoyLip.

Citat
Ingen dokumentation, ingen godkendelse, siger Dan Jørgensen.

Han mangler opdragelse.Og moral er jo nok heller ikke det de fordyber sig mest i,i EU.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-06-09 08:39

Citat
NEJ,NEJ,NEJ.Men jeg tror du vil misforstå mig.Mere er der vel ikke at sige om dette.
, nej du skal bare komme med nogle meget røde holdninger kombineret med nogle tilsvininger af højrefløjen samt alle der stemmer på dem, så er Molo på din side og vil gerne være din kammerat............................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-09 16:36

Mosebaek -> RESPEKT !

Du har truffet det 'rette' valg, mht. påæng-givning:

Jeg ka' nemli' også godt tilslutte mig kommentaren:

Citat
Ingen dokumentation, ingen godkendelse..

</MOLOKLYLE>