/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kaspersky antivirus
Fra : GizmoPro
Vist : 448 gange
26 point
Dato : 30-05-09 20:47

har lige inst. Kaspersky antivirus i min windows 7 men den bliver ved med at skrive databaser for ældede hvad gør man så

på forhånd tak

kim

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-05-09 20:57

Går væk fra betaversioner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-05-09 20:57

Finder en opdatering til den eller et andet antivirusprogram der kan køre i Win 7.

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 30-05-09 21:13

ja jeg har bare en bærebar med windows 7 og Kaspersky og det virker 100 % ??? så jeres svar kan jeg ikke rigtige bruge til nået

kim

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-05-09 21:17

Ja du har jo en fejl, så hvis du ikke kan bruge vores velmente råd til noget, så find selv ud af det, eller vent til der kommer en der kan gætte sig til hvad du mener.
God Pinse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-09 22:42

find knappen opdater/update ,-)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-09 22:42

eller - hvis den er udløbet skal du jo købe dig til næste periode !

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 31-05-09 01:56

Har selv prøvet Kaspersky på Win 7, og der kom en del fejl op...
I øvrigt er Win 7 ikke i beta mere, men RC. Hvilket vil sige at det "næsten" er den der kommer på gaden. Hvis du ikke har købt Kaspersky ? men kører en demo. Så skrot det ! og installer Antivir i stedet. Det kører perfekt på Win 7. Som du kan se her http://www.kaspersky.com/kaspersky_anti-virus?blocknum2_3=4 Fortæller de heller ikke selv at det Win 7 klar.
Har du købt programmet, kan du da afinstallere det... Installere Antivir i stedet ! også prøve igen om et par uger. Ellers kan du foreligge dit problem her http://support.kaspersky.com/helpdesk.html

Held med det....