/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows mail
Fra : modersvilje
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 26-05-09 16:53

Jeg er ude af stand til at modtage mails her i mit Vista program (Windows mail) på min bærbare med xp har jeg ingen problemer med at modtage mails.
Windows mail og pop3 skulle skifte fra 25 til 587 og så gik det som det skulle, troede jeg - men jeg kan ikke modtage mails, er der én af jer der har én idé om hvad jeg skal gøre?
Mvh,
MV2

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 17:02

Hvem har du som udbyder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 17:04

Citat
Windows mail og pop3 skulle skifte fra 25 til 587

Hvor har du det fra ??????

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 26-05-09 17:05

TDC og jeg har spurgt dem - de svarer at de ikke kan "giøre" selv deres reperationsprogram skriver sjove ting.
MV2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 17:05

ind 25
ud 110

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 17:14

Prøv at sætte

Indgående server 25
Udgående server 110

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 26-05-09 17:23

Det har TDC fortalt at jeg skal gøre - har så alligevel prøvet de "gamle" indstillinger jeg kan sende men ikke modtage, og jeg ved der ligger mails på adresserne da indkomne mails kan læses på TDC´s webside.
hilsen
MV2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-09 17:23

Du er for langsom

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 17:32

Derfor er det din Indgående server der står forkert.

Jeg vil lige tjekke hvad der står på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 17:37

Indgående server 110
Udgående server 587

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 17:39
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 26-05-09 17:48

Se så nåede vi til mit udgangspunkt.
Jeg syntes at det er mærkeligt at jeg ikke kan modtage post.
Gad vide om der findes genoprettelsesprogrammer til windows mail.
mvh,
MV2

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 19:04

Er det dine indstillinger før du begyndte at ændre eller er det dine indstillinger nu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 19:07

Du skjal følge guiden helt slavisk, med flueben og hvad der nu er. Ellers prøv evt at slette kontoen og så starte helt forfra.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-09 19:44

Har du prøvet at sætte udgående server til 25 igen. Jeg har en konto hvor den står som her

Indgående 110
Udgående 25

Men jeg tror der er en eller anden indstilling du har der står forkert. Jeg vil derfor stadig appelere til at du følger guiden slavisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-09 00:50

Min TDC mail modtages lige som de andre forslag: ind port 110 ud port 25.
I stedet for at rette i din konto, kan det anbefales at slette kontoen og starte helt forfra, med en ny konto, følg guiden slavisk og sørg for at skrive helt nøjagtig denne gang, der er nemlig en eller anden skrivefejl i din konto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-09 00:52

Undskyld Fijala, jeg gik indlæggene let igennem og fangede ikke lige, at du havde foreslået at slette kontoen og starte forfra

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 27-05-09 10:52

Jeg har nu prøvet alt og jeg kan sende men ikke modtage!

Ringede til Microsoft de har en speciel form for kundeservice! hvis de skal hjælpe koster det et startgebyr på 580 kr.!

Er der en af jer der kan oplyse en anden udbyder af e-mailservice?
Så vil jeg se om det ikke `bare´ er at skifte microsoft ud.

MV2

Annuller spørgsmålet
Fra : modersvilje

Dato : 27-05-09 12:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Jeg prøver at bruge xp proff i stedet for måske virker det!