/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Gemme indstillinger i Office
Fra : thedeuce
Vist : 535 gange
155 point
Dato : 24-05-09 15:16

Hjælp.
Jeg har netop installeret Office 2007 Home and Student på min pc. Atl er godt, men mit word dokument starter i Calibri 11. Jeg skriver helst i Times New Roman 12. Kan jeg ændre indstillingerne så Word åbner i dette format ?

Søren

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-05-09 15:34

Du retter dette i dokumentet

I mappen skabeloner\Normal.dotm

Det er dette dokument alle dine Word dokumenter oprettes over...

Kommentar
Fra : thedeuce

Dato : 24-05-09 17:27

Hej Benjamin.
Vi har nok misforstået hinnanden. Problemet er når jeg åbner Word fra skrivebordet, så er startsiden sat til Calibri 11. Kan jeg ændre startsiden til Times 12 ?
Søren

Kommentar
Fra : thedeuce

Dato : 24-05-09 18:31

Hej igen.
Jeg fandt det selv på Google. I skrifttypefeltet er der til højre en lille pil i højre side. klik på den og sæt din nye skrifttype ind. Klik så på standard og gem i dialogboksen der kommer frem.

Søren

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 155 point
Dato : 24-05-09 19:53

Det gør det samme, basseret på skabelonen normal.dotm

Men du kan jo lave alle de "standarskabeloner" som du ønsker, med forskellige skrifttyper.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : thedeuce

Dato : 01-06-09 06:57

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

The Deuce