/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
rasmus91--> stjæle svar --> ligge ind so~
Fra : solgaard
Vist : 423 gange
1 point
Dato : 07-04-03 15:17

nå kunne du lige stjæle mit svar og ligge det ind som tip...

mit svar på spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/13591
dit tip 2 minutter efter: http://www.kandu.dk/dk/tip/3487

din kommentar til spørgsmålet er måske også ud fra mit link..? lige kigge og så ind og skrive nej ikke udgivet men kunstneren her dit og dat..?

Solgaard...

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 11 point
Dato : 07-04-03 15:21

Hvorfor lave sine tips selv, når man kan stjæle dem..

Jeg synes det er for plat... Tips bør kun skrives hvis man virkelig har et godt tip, og det er en selv som har "fundet" det.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 07-04-03 16:44

Giv ham rasmus et los i rumpetten, det er sgu udover al moral....

Held og lykke med kampen Solgaard, du har min respekt og SUPPORT.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 17:43

Her på kandu er ingenting åbenbart så småt,
at det ikke er stort nok til, at der kan komme
en sag ud af det.

Men jeg synes nu, du befinder dig noget under
dit sædvanlige niveau, solgaard.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 07-04-03 18:10

Rellom

DU snakker om niveau, hvad mener du selv om denne her tekst :

------------------------------------------
Man har jo altid sin viden et eller andet sted fra.
Og om man har den her fra kandu eller fra et andet sted,
kan efter min mening være hip som hap.
------------------------------------------

Hugget fra : http://www.kandu.dk/dk/spg/13597

Hvilket niveau er det lige den berrettiger til ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-03 18:31

Næsten alle de tips som kommer herinde er tyvstjålet rundt omkring fra nettet
Så fare sådan op fordi rasmus syntes at det var et godt links som han kunne lave et tips ud af,og så dermed dele den med os andre,hvad pokker er der galt i det,det er sku da ikke alle herinde,der går ind og læse alle spørgsmål vel.
Men HR Solgaard,have måske selv tænkt på at ligge den ud som et tip,så kan jeg da godt se at man bliver sur,når Rasmus var hurtigere.
Så stjæle syntes jeg næbbe man kan kalde det
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 18:48

Min tekst berettiger til et ganske andet niveau
end det, du befinder dig på, zonker.

Så meget går jeg da i hvert fald ud fra, at vi kan
blive enige om.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 07-04-03 21:04

Rellom

Jeg kender INGEN zonker...., men det må du jo selv rode med....

Det er sgu da amoralsk, at hugge andres link og tjene på det og dermed forkert.... hvis man ikke kan se det er der virkeligt noget galt ???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-04-03 21:50

For det første har solgaard ikke ejendomsret til det omtalte link.
For det andet har Rasmus91 ikke tjent noget på sit tip.
Her på kandu besvarer man både spørgsmål og skriver tips ganske gratis.

Og for det tredie gider jeg ikke bruge mere tid på det pjat.
Over and out.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-04-03 00:03

man får jo points for det antal stjerner ens tip er vurderet til. Det der med at stjæle viden til tips står der ingen steder skrevet at man ikke må, hellere det end at senta SKAL skrive et tip om alt hvad hun ser på nettet. Men jeg synes da alligevel at man skal bestræbe sig på at finde tingende selv.

Men herre gud, han fik 20 points for det, pl stop wyning. Med den tid der er brugt herinde, kunne man have fundet en masse god viden og lagt tips ind i stedet for.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 08-04-03 01:19

Tak for svaret PowerRanger.

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 10-04-03 21:26

god og præcist svar powerranger...skærer igennem ævlet