/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Staves det ikke sandheden?
Fra : Tonganeseren
Vist : 725 gange
50 point
Dato : 17-05-09 23:34

De fleste må vide hvordan man staver til "sandheden", så spørgsmålet er allerede besvaret. Men endnu engang er Ballehyleren fuld af løgn. Jeg har squ ikke blacklistet ham. Det er kun hyleren der lider af granatchock.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-05-09 23:36

Spammer du nu igen Kandu? Grav dig dog ned.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-05-09 23:39

Nåh ja. Du ved jo hvordan det føles - at komme kravlende ud fra en hule.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-09 23:46

Utroligt at du må have våben,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-09 23:56

Citat
Men endnu engang er Ballehyleren fuld af løgn. Jeg har squ ikke blacklistet ham. Det er kun hyleren der lider af granatchock.
Tja god ved hvem det er, der er fyldt med løgn ????
Citat
Tonganeseren (Superbruger)
Medlemsnummer : 272141
Superpoint : 1100
Medlemsdato : 03-11-2008
Seneste login : 17-05-2009

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til Tonganeseren Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 bb1

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-05-09 00:36

Ja, i denne tråd. Ikke i den, hvor Bb1 hævdede at være blacklistet. Tsk, tsk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-09 00:47

Nix, du har blacket ham i samtlige tråde - ellers kunne man ikke se det som jeg har vist det her http://kandu.dk/spg135967.aspx#1552240

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-09 00:53

så tænk dig om inden du skriver
Citat
Men endnu engang er Ballehyleren fuld af løgn. Jeg har squ ikke blacklistet ham. Det er kun hyleren der lider af granatchock.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-05-09 01:00

Nix, du har blacket ham i samtlige tråde - ellers kunne man ikke se det som jeg har vist det her http://kandu.dk/spg135967.aspx#1552240

Så gå da for pokker ind og læs debatten. Hvordan uglen i hulen kan han ellers deltage i mine tråde??

Derimod har Bb1 blacklistet 7 deltagere - konstant.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-05-09 01:05

Vil det sige, at blacklistningen i en tråd forbliver permanent?? Hvis det er tilfældet, så forstår jeg squ bedre manden er tavs. Det må vi se at få ændret. Vi har det jo så sjovt på Kandu - når Ballehyleren bimler op.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-09 01:11

Nu er det dig der skriver
Citat
Men endnu engang er Ballehyleren fuld af løgn. Jeg har squ ikke blacklistet ham. Det er kun hyleren der lider af granatchock.
her lyver du men stop den interne riffelkamp i har - inden bøsserne bliver taget fra jer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-09 01:13

Du ville have gavn af at læse http://kandu.dk/faq.aspx#21

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-05-09 09:59

her lyver du men stop den interne riffelkamp i har - inden bøsserne bliver taget fra jer.n skriver Bentjuul.

Løgn er nok ikke det bedste udtryk du kan anvende, idet jeg dagligt glæder mig til det store grin, når Bent Ballegaard forsøger sig i skriftsproget. Jeg undrede mig såre over hans tilsyneladende passivitet, idet jeg ikke havde forestillet mig, at en enkelt blacklistning ville være permanent. Men tak for linket. Jeg vil forsøge at ophæve spærringen.

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-09 13:14

PATTEBØRN

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-09 01:10

Tak for svaret Tilde38.