/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
coldplay og kællinger
Fra : Teil
Vist : 1139 gange
12 point
Dato : 15-05-09 18:27

Citat
Nu er det sådan set et link til dem der godt kan lide Coldplay ... forstår ikke helt hvorfor folk med anden musiksmag overhovedet har lyst til at klikke ind på tippet?

Bestemmer du hvem der skal give fem stjerner.?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-09 18:30

Jeg kom desværre forsent til de fem

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 22 point
Dato : 15-05-09 18:35

Ja ja din brokrøv.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 15-05-09 18:35

Tak for svaret achton.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-05-09 19:23

Coldplay styrer da maks

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 26-05-09 08:18

Det er meget mærkeligt at side i min ende af internettet og opleve et menneske som dig.
Enten er du meget syg, har et meget kedeligt liv, eller også er du interesseret i mig?

Det er skræmmende at du overhovedet synes jeg er så interessant, at du skal bruge så meget tid på at forfølge ethvert spor jeg lægger - og bruge så unuanceret et sprog for at komme af med en eller anden vrede. En vrede jeg ikke kan have været skyld i.

Jeg vil gerne bede dig lade mig være.
Undskyld hvis du føler jeg gør mig klog på dine vejne - det er ikke ment sådan, jeg undrer mig bare over mange ting ved din opførsel.

Hvis du igen har brug for at udspyde denne besked til alle andre, så synes jeg du skal overveje at skrive dit navn og adresse åbent ved siden af. Der er noget mærkeligt "se mig" over at vi alle skal følge med i dine følelser - særligt når vi samtidigt intet ved om dig.

Det du gør er at mobbe. Vil du virkelig gerne leve dit liv sådan?