/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007 "send til postmodt
Fra : 19431225
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 11-05-09 17:35

Hej
Jeg har på min nye computer installeret officepakken 2007, men jeg har problemer med "send til postmodtager" når jeg f.eks henter et billede eller anden fil i min mappe og højreklikker på f.ks billedet er der en funktion som hedder "Send til postmodtager>billed størrelsen>vedhæft, men efter dette sker der ingenting, nør jeg gør det samme i office 2003 så popper outlook frem hvor jeg så kan skrive den adresse hvortil jeg vil sende min fil.
Er der nogen der ved hvad der er galt, ellers skaL jeg tilbage til office 2003, men det er ikke rart at gå tilbage til et ældre program.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 11-05-09 17:46

Jeg tror du prøver at sende fra f.eks. Word eller PictureManager.
Hvis du derimod vedhæfter billederne på din mail, er der garanteret ingen problemer.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-05-09 17:59

Hej
Jeg sender både fra word og mail, det kan jeg i office 2003

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-05-09 18:25

> 19431225 - følger lige med på din "tråd" har selv stillet lignende spørgsmål - uden at få et brugeligt svar!

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-09 19:14

Citat
Jeg har på min nye computer installeret officepakken 2007

Er du nu sikker på det - for det er vel ikke sådan at du blot har fået en prøveversion med sammen med komputeren...

Hvis du f.eks. har Office2007 Home og Student indeholder den IKKE Outlook - og det er den dit "link" vil åbne.....

Så tjek lige i din officeopsætning hvilke programmer der er standard til hvad.... (det er dem linkene prøver at åbne, men det kræver jo de er installeret)

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 11-05-09 19:40

[CITAT]Er du nu sikker på det - for det er vel ikke sådan at du blot har fået en prøveversion med sammen med komputeren...
CITAT]

Det er ikke en prøveversion.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-09 19:47

Så tjek lige opsætningen i office (Outllok)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-09 19:48

Outlook naturligvis

Den står sikkert til Windows Mail og så kan du ikke bruge det menupunkt....

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-05-09 23:50

Kan bare tilføje jeg har kørt med Vista og outlook i office 2oo7

og bruger gerne og jævnlig denne funktion, så der er noget på din PC

der ikke er som det skal være..office 2oo7 kan gøre det du ønsker

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 12-05-09 08:32

Citat
Den står sikkert til Windows Mail og så kan du ikke bruge det menupunkt....

Windows mail var opsat med konto, så efter jeg slettede kontoen kan jeg bruge "send til postmodtager" men jeg har nu fået et andet problem, og det er at alle mine mail får jeg 2 gange, selv om jeg har slette kontoen i windows mail.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-09 08:39

Gå HELE din opsætning igennem eller slet den og start forfra...

Du har lavet noget "kage" så du får modtagne mails videresendt og dermed modtager dem dobbelt...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-05-09 08:40

Alle odds taler da for der er en fejl i opsætningen, afinstallerer evt. Officepakken og geninstaller den igen, så retter det sig sikkert.

Har prøvet det selv - havde fået for mange indstillinger ændret.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 18-05-09 12:51

bruger selv office 2007, sammen med Thunderbird, og der er det ingen problemer. Men jeg synes du skal prøve refi's forslag

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 25-05-09 16:25

Tak for svaret refi.