/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside designer.
Fra : theged
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 08-05-09 20:35

Hej!

Jeg leder efter en som kan designe og sætte en hjemmeside op for mig. BILLIGT altså. Det vil sige ikke mere end 2-3000 kr. De behøver ikke være en prof. person som gør dette, men en person som har kendskab til det at sætte hjemmesider op, og som har lidt forstand op design. Jeg har ikke selv forstand på det at sætte den op, overhovedet!

Hvis nogen synes de kunne klare denne opgave, eller hvis nogen kender nogen, må de meget gerne skrive her, eller sende mig en mail på: Peter.n.jorgensen@gmail.com

- Peter Jørgensen

Kommentar
Fra : svinninge

Dato : 08-05-09 21:16

Hej det kan jeg godt skrev til mig på tamim_tabish@hotmail.com

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 09-05-09 00:18

Det behøver du ikke betale for! På dette link er der en mængde kvalificerede templates, som er gratis: http://www.opendesigns.org/

Kommentar
Fra : gøgeungen

Dato : 09-05-09 03:59

Citat
http://www.opendesigns.org/

Der er dæleme da mange muligheder?

Hvad ønsker du AT DIN SIDE SKULLE KUNNE GØR

Salg og køb eller BARE en almindelig side der har det hele.

KOM MED ET EKSEMPEL__Alt andet er teori

eller HVADDDDDDD

Kommentar
Fra : theged

Dato : 09-05-09 13:28

Nu ligger landet bare sådan at jeg kun har Mac. Kender i nogle gode, meget brugervenlige programmer, til at designe noget selv? Udfra sådan et template?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-09 19:32

Hér er ALT ...hva' du behøver at vide: http://www.hjemmesideskolen.dk/

</MOLOKYLE>