/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Export-fra Excel til Outlook
Fra : rosekamp
Vist : 460 gange
300 point
Dato : 07-05-09 13:25

Jeg har en lang liste i Excel med ansøgere. I denne liste er der kolonnerne: Navn, Adresse, Postnr, By og E-mail.

Jeg skal nu sende en e-mail ud til alle disse personer med et vedhæftet word-dokument. Hvordan gør jeg nemmest dét? Hver enkelt person skal naturligvis ikke kunne se, hvem der ellers har modtaget e-mail.

På forhånd tak for hjælpen til Kandus expertpanel



 
 
Kommentar
Fra : Rosco40


Dato : 08-05-09 10:04


http://office.microsoft.com/da-dk/excel/HP051984791030.aspx

Eksportere navne og adresser i Microsoft Excel til Microsoft Outlook


Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp


Dato : 13-05-09 10:54

Tak for forslaget, men det virkede ikke og jeg har fundet en anden løsning

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177435
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408016
Brugere : 218879

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste