/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Export-fra Excel til Outlook
Fra : rosekamp
Vist : 460 gange
300 point
Dato : 07-05-09 13:25

Jeg har en lang liste i Excel med ansøgere. I denne liste er der kolonnerne: Navn, Adresse, Postnr, By og E-mail.

Jeg skal nu sende en e-mail ud til alle disse personer med et vedhæftet word-dokument. Hvordan gør jeg nemmest dét? Hver enkelt person skal naturligvis ikke kunne se, hvem der ellers har modtaget e-mail.

På forhånd tak for hjælpen til Kandus expertpanel

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 08-05-09 10:04

http://office.microsoft.com/da-dk/excel/HP051984791030.aspx

Eksportere navne og adresser i Microsoft Excel til Microsoft Outlook

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 13-05-09 10:54

Tak for forslaget, men det virkede ikke og jeg har fundet en anden løsning